Gå til innhold

Magesjau

Anbefalte innlegg

Gjest Pruseluskan

Hei!

På torsdags kveld begynte jeg å kjenne ar en kraftig hodepine var på vei,gikk derfor og la meg tidlig,dagen etterpå måtte mannen min ta seg fri i fra arbeid pga jeg var syk,og at vi har ei lita jente hjemme.Hodepinen var mer eller mindre borte,men jeg hadde kraftige diare utbrudd,spiste veldig lite,hyppige mageknipe,og deretter måtte krype til toalettet.Lørdagen ingen hodepine,men mageknipe og helt løs avføring,lite matspising.Kvelden kommer mannen min begynner å bli dårlig,tidlig til sengs han og.Han har vært oppe ofte inatt og kastet opp,vi prøvde begge to å stå opp med den lille for å skifte bleie osv,vi måtte bytte på det,svetten randt i fjeset på mannen min,vi fikk kontaktet familie,og har jenta våres der nå.Mannen min ligger og sover nå,jeg er oppegående,holder ikke ordentlig på maten.Hva bør jeg spise eller drikke?Får ikke tak i lege her nå,vi bor langt unna.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43178-magesjau/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg nettopp vært "angrepet" av det samme som deg... uff så fælt..:(

Jeg levde på silt havresuppe m/saft i 3 dager og tatt noen ts. m. kamferdråper :)

Ellers så har jeg prøvd ved tidligere anledninger ... flattbrød og havregryn. Det binder magen. Man skal for så vidt holde seg borte fra fast føde til det begynner å roe seg. Det er viktig å drikke mye v. diaree for eks. usukret te...peppermyntete er bra.. , men unngå melkeprodukter. Kokt ris skal også være bindende... også vann fra kokt ris.

Ellers skal varmeflaske på magen være bra...:)

God bedring!

Hilsen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43178-magesjau/#findComment-162429
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...