Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Er det noe god trening i å stå på snowboard 5 dager i strekk + ta noen mageøvelser på kvelden? Kan man liksom gå ned i vekt av det? Håper på svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 hvis du går opp bakken selv istedenfor å ta heisen, kan du nok få ganske god trim ja. men ellers er nok ikke snowboard noen fettforbrennende aktivitet. men noen muskler av kroppen, samt balanse og sånt trener du jo da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg er ikke enig med han under her. Snowboard, alpint, whatever, er glimrendre trening. Selv blir jeg ekstremt sliten av en dag i bakken, så at det ikke har noen fettforbrennende effekt, er tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snømannen Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 hei! det har helt klart en effekt.. kjenner det skikkelig i hele kroppen etter en dag i bakken..jeg faller ikke noe så ikke det det kommer av og jeg trener en del til vanlig..må tøye ut jeg ellers blir jeg stiv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.