Gå til innhold

UTBLÅSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jensus

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare tømme meg for aggresjon!Dette blir ikke noe pent innlegg,og jeg forventer ikke svar, MÅ BARE HA UT SINNE!!!!!!

Jeg har nemlig måttet bruke 4,5 timer i natt , til å sloss med min sønn på 14.Det klikka totalt for'n i natt ,klikka totalt. Det er første gang jeg har måttet regelrett bruke fysisk makt , for hans og min sikkerhets skyld. Han kasta en bajonett etter meg , gudene vet hvor den kommer fra , så hardt at den sto laangt inni døra. Jeg vet at det ikke har noen hensikt å reagere med sinne tilbake når han har " anfall " men FY FAAN (!!! ) det er IKKE lett bestandig.Har jo diagn. selv også , og i natt var det "sooo close " at jeg også klikka ( noe som ikke har skjedd siden jeg var 17 ).Heldigvis klarte jeg nok en gang , dog bare delvis ,å stagge meg selv. Men når bajonetten sto i døra , da brukte jeg " holding " på 'n.Dette har jeg lært via tidl. ansatt ved ungdomsinst.Men jeg hadde ikke trodd jeg måtte bruke den metoden privat.....!!Det har selvsagt skjedd en hel masse greier siste tia, som utløste hans/ og også min reaksjon,men skal ikke gå in på det nå, gidder ikke!!!!

JÆVL. FORB . HÆLV. DRITTUNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puh .... godt å TØRRE å si det rett ut for en gangs skyld.

Unnskyld meg , men jeg måtte bare.

Når det er sagt, må jeg si at vi selvsagt har pratet og skværet opp han og jeg før han la seg - da han endelig roet seg.Dette er viktig for oss begge,og vi legger oss VELDIG skjelden uvenner. Dette av mange grunner , en er at da er iverfall en uke for han ødelagt.

Er selvsagt fryktelig glad i han, og prøver å huske at han nok har det værst når det stormer som værst , men det ække lett bestandig. Søvn???? N ei hakke sovet på 3 døgn nå. Byner å merkes , ja !

Hadet godt!

: o (((((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JensOleHansen

Hallo.Høres ut som om du må ha prof hjelp til å takle dein sønn,

Hvorfor får han anfall. er det ting som har skjedd i løpet av dagen eller er det ting som har bygd seg opp over tid.

Skulle ønske vi hadde en kur eller det fantes operasjon som kurerte mennesker med denne diagnosen.

VI har en sønn på 8 som ikke har rtaserianfall men som er SÅÅÅÅÅÅ slitsom gjennomhele dagen. Maser og kjaser og alt skal gå hans vei hvis ikke blir det tusen og ett ute.

Bruker mye tid på å forklare og forklare ulike ting....

Håper det går bra med dere fremover.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det noen ganger, ja, at det blir ikke lettere når de vokser til. Treåringen vår kan være ille nok innimellom han! Det er ikke lenge siden jeg holdt han ut av ytterdøra og ba han velge om han ville være ute med lyden sin eller inne med oss. Det var sånn i tretida om natta... Så hvordan det skal bli når han blir 14...jeg er ihvert fall glad jeg selv er ti år eldre på den tiden.

Håper dere kan få noe mer avlastning. Det er sånne tilfeller den ordningen er til for, så be om hjelp før du stuper.

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lest dette innlegget flere ganger og kjenner hver gang hvor deilig det er å lese at flere føler enkelte ganger som jeg gjør for ungen min,men det jeg tenker en del på er at du også har diagnosen.

Det har jeg også og jeg savner kontakt med andre voksne,spesiellt jenter.

Så om vi kunne hatt kontakt med hverandre hadde det vært kjempeflott og deilig.

Håper du tar kontakt med meg,både for å kunne bruke hverandre som en utblåsning og utveksle erfaringer om hvordan vi har det som voksne ADHD`ere.

Varme klemmer(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lest dette innlegget flere ganger og kjenner hver gang hvor deilig det er å lese at flere føler enkelte ganger som jeg gjør for ungen min,men det jeg tenker en del på er at du også har diagnosen.

Det har jeg også og jeg savner kontakt med andre voksne,spesiellt jenter.

Så om vi kunne hatt kontakt med hverandre hadde det vært kjempeflott og deilig.

Håper du tar kontakt med meg,både for å kunne bruke hverandre som en utblåsning og utveksle erfaringer om hvordan vi har det som voksne ADHD`ere.

Varme klemmer(",)

Jeg vil gjerne ha kontakt,har du en e-mail adr.?

Hvor i landet bor du/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha kontakt,har du en e-mail adr.?

Hvor i landet bor du/dere?

Hei!

Vi bor i Trheim,jeg er 30 år,jenta mi med diagnose er 10 årog jeg har enda ei jente som er 7 år.

Send meg en mail på:[email protected].

Så kan vi snakkes mer der.

Klem fra meg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi bor i Trheim,jeg er 30 år,jenta mi med diagnose er 10 årog jeg har enda ei jente som er 7 år.

Send meg en mail på:[email protected].

Så kan vi snakkes mer der.

Klem fra meg.......

Jeg har også ei datter med diagnosen på 10år.....litt av en utfordring!

Har vært på noen møter og er medlem , men det som slår meg er at de fleste har bare gutter med denne diagnosen????

Hvorfor...vet du , har du også fått med deg det`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei datter med diagnosen på 10år.....litt av en utfordring!

Har vært på noen møter og er medlem , men det som slår meg er at de fleste har bare gutter med denne diagnosen????

Hvorfor...vet du , har du også fått med deg det`?

Hei!

Nei jeg aner ikke,men det kan jo ha noe med at disse jentene ikke blir oppdaget på samme måte og heller ikke like lett som guttene.

Jentene har en tendens til å få hjelp først som voksne eller innen psykiatri,kanskje fordi jentene er litt mere opptatt av å bli godtatt og prøver hardere for å være som andre........??????????

Dette er noe jeg har prøvd å finne ut av og har delvis fått bekreftet det igjennom voksne jenter......

Hadde vært spenende med en studie om dette,eller?

Tar gjerne imot mailer fra dere andre som har jenter,kanskje vi kan hjelpe hveandre på veien igjennom "mitt lille helvete" som jeg sier noen ganger.........

Nå er jenta mi kommet i puberteten ogå,

kan trygt si at hormonene raser i henne,

herregud,trodde det var nok som skjedde inne i jenta mi.................

Hehehe,en fordel med disse barna våre er jo at vi får jo testa grensene og egentlig strekt dem til de grader noen ganger........

Det er jo ikke alle foreldre som får!!!!!!!!

Men men.........

Nå skal jeg på jentefest med masse god mat og drikke,en etterlengtet frikvedl!!!!!!!!

Skal kose meg masse og ønsker dere alle en kjempefin lørdags kveld(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...