Gjest jojo Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei. HVa er det som er mest fornuftig å gjøre mht trening? Å trene hver dag eller annenhver dag? Jeg trener 6 ganger i uken, 2 dager med aerobick/step, 1 dag med svømming og så løper jeg ca 9 km 3 ganger i uken. Nå føler jeg vel at kroppen synes det er litt i meste laget, bør jeg redusere løpingen til det halve eller kutte ut noen av treningsdagene. Det er jo beina som får mest trening her?? Noen som har gode råd? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Som du selv er inne på: det er hvordan kroppen din reagerer på treningen som avgjør om du trener for mye. Dette sammen med hvilke mål du har med treningen og hvilket treningsgrunnlag du har. Selv trener jeg i perioder 8-10 økter i uken. Det går bra for meg så lenge treningen er variert, jeg får nok søvn og jeg får i meg nok mat (protein/druesukker etter hver trening er nødvendig for meg når jeg trener så mye). Begynner jeg å miste "futten" i kroppen, tar jeg det som et tegn på at jeg trenger noen hviledager. Hvis du føler at treningen tapper kroppen for krefter, så bør du nok vurdere å kutte ut noen økter. Ihvertfall i en periode. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.