Gå til innhold

Personlig trener på treningssenter..?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg ble kontaktet av en som skal være en personlig trener på treningssenteret som jeg går på. Han spurte om når jeg ville ha time sammen med han som personlig trener... Altså det er en oppstarttime som er inkludert i medlemskapet hvor den personlige treneren går rundt å viser hva vi skal gjøre på de diverse apparatene. Jeg føler det hele er flaut. :D Liker å gå der for eget basis, og føler at jeg ikke trenger noen instruksjon.. hehehe..  Hva synes dere om det? Ville dere tatt oppstarttimen sammen med personlig trener eller ville dere ha sagt at dere ikke behøvde det?  :D . haha... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg føler det hele er flaut. :D Liker å gå der for eget basis, og føler at jeg ikke trenger noen instruksjon.

Da sier du vel bare neitakk?  Er ikke du interessert i å holde utgiftene nede også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, laban skrev:

Da sier du vel bare neitakk?  Er ikke du interessert i å holde utgiftene nede også?

Det er gratis med i kontigenten. Mange råder meg til det fordi da kan treneren vise hva og hvordan jeg bruker alle apparatene. Men jeg trener bare for Morro og vet hvordan jeg bruker de apparatene jeg ønsker å bruke ;) . Blir bare tiltak med å få time som jeg må følge på det. Liker å gå dit når jeg vil. Og gjøre hva jeg vil. 

Jeg vurderer å bare skrive at jeg har ikke behov for time med personlig trener...  et eller annet sånnt... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, elina777 skrev:

De gir gratis PT timer for å prøve å selge seg inn til at du starter opp med PT 

Ja de skal liksom vise hvordan jeg bruker apparatene og de gjør det nok for å selge seg inn og. Det er med i kontigenten med slik oppstartstime men jeg trener for gøy og vet hvordan jeg bruker det jeg skal bruke og har det gøy med det. Jeg takker nei til det. Må jo få velge om jeg vil ha det selv om det er en del av treningspakken med en slik time. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av en som skal være en personlig trener på treningssenteret som jeg går på. Han spurte om når jeg ville ha time sammen med han som personlig trener... Altså det er en oppstarttime som er inkludert i medlemskapet hvor den personlige treneren går rundt å viser hva vi skal gjøre på de diverse apparatene. Jeg føler det hele er flaut. :D Liker å gå der for eget basis, og føler at jeg ikke trenger noen instruksjon.. hehehe..  Hva synes dere om det? Ville dere tatt oppstarttimen sammen med personlig trener eller ville dere ha sagt at dere ikke behøvde det?  :D . haha... 

Jeg ville likt det og takket ja, men du liker det ikke og takker vel ganske enkelt nei? Burde ikke ha betydning hva andre mener om dette.... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kayia skrev:

Jeg ville likt det og takket ja, men du liker det ikke og takker vel ganske enkelt nei? Burde ikke ha betydning hva andre mener om dette.... ;) 

Nei men jeg bare lurte på om noen så hensikten i noe slikt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
37 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja de skal liksom vise hvordan jeg bruker apparatene og de gjør det nok for å selge seg inn og. Det er med i kontigenten med slik oppstartstime men jeg trener for gøy og vet hvordan jeg bruker det jeg skal bruke og har det gøy med det. Jeg takker nei til det. Må jo få velge om jeg vil ha det selv om det er en del av treningspakken med en slik time. :)

Jeg synes det var greit med en gratis innføring. De setter opp en plan og gir noen tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Nei men jeg bare lurte på om noen så hensikten i noe slikt.... ;)

Ja jeg gjør det (og mange med meg, det sier seg vel selv ettersom det er marked for det?) Jeg skjønner bare ikke hvilken betydning har det for deg som ikke liker det?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Ja jeg gjør det (og mange med meg, det sier seg vel selv ettersom det er marked for det?) Jeg skjønner bare ikke hvilken betydning har det for deg som ikke liker det?

Sier ikke at jeg ikke liker det. Men jeg var usikker på det og ser på det som at da må jeg avtale tidspunkt osv. Jeg liker også å trene slik som jeg vil og når jeg vil. Men lurte litt på om noen så noe bra i å ta en slik time. Jeg har ikke klart å bestemme meg ennå for hva jeg vil. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av en som skal være en personlig trener på treningssenteret som jeg går på. Han spurte om når jeg ville ha time sammen med han som personlig trener... Altså det er en oppstarttime som er inkludert i medlemskapet hvor den personlige treneren går rundt å viser hva vi skal gjøre på de diverse apparatene. Jeg føler det hele er flaut. :D Liker å gå der for eget basis, og føler at jeg ikke trenger noen instruksjon.. hehehe..  Hva synes dere om det? Ville dere tatt oppstarttimen sammen med personlig trener eller ville dere ha sagt at dere ikke behøvde det?  :D . haha... 

Før PT-trenden kom for alvor, så ville jeg så avgjort ha sagt ja til et tilbud om å få satt opp et treningsprogram. Er mer usikker på om jeg ville ha sagt ja nå, siden mange forteller at slike innføringstimer primært består i at PT'en prøver å overbevise kunden om nødvendigheten av faste PT-timer. 

Anonymkode: a386e...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før PT-trenden kom for alvor, så ville jeg så avgjort ha sagt ja til et tilbud om å få satt opp et treningsprogram. Er mer usikker på om jeg ville ha sagt ja nå, siden mange forteller at slike innføringstimer primært består i at PT'en prøver å overbevise kunden om nødvendigheten av faste PT-timer. 

Anonymkode: a386e...6bb

Jeg er usikker på hva det innebærer. Altså om PT treneren vil forsøke å selge på meg videre med nye opplegg osv . Jeg ser derimot ikke behovet for noe treningsprogram. Jeg har trent mye før i idrettslag og vet litt om hvordan jeg skal eller ønsker å trene. Men det kan jo være noe nyttig de kan komme med som sagt men er redd det blir et slags mas.. itilegg så må jeg avtale å komme dit til et fast klokkeslett og dag osv... Jeg er litt sånn at jeg liker å ta det meste på sparket...

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
20 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av en som skal være en personlig trener på treningssenteret som jeg går på. Han spurte om når jeg ville ha time sammen med han som personlig trener... Altså det er en oppstarttime som er inkludert i medlemskapet hvor den personlige treneren går rundt å viser hva vi skal gjøre på de diverse apparatene. Jeg føler det hele er flaut. :D Liker å gå der for eget basis, og føler at jeg ikke trenger noen instruksjon.. hehehe..  Hva synes dere om det? Ville dere tatt oppstarttimen sammen med personlig trener eller ville dere ha sagt at dere ikke behøvde det?  :D . haha... 

Han gjør nok dette for å prøve selge deg faste timer. Det er frivillig. 

Jeg har brukt PT og fikk mye hardere trening enn når jeg trener på egen hånd, noe som også ble synlig på kroppen. 

Men det er for dyrt i lengden, så har trent på egen hånd noen år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, påskelilje skrev:

Da synes jeg du skal droppe det. Ingenting flaut eller dumt ved det.

Jeg droppet det. Jeg føler ikke for å følge et spesiellt pogram. Jeg liker å trene bare for morro skyld, og er ikke ute etter annet enn å bevege meg litt og være i aktivitet. 

Forstår jo at noen vil ha det for å få råd, treningspogram osv. Men jeg har ikke interesse av det nå. Jeg trente så mye seriøst etter treningspogrammer da jeg var ung, at jeg føler at jeg har lært mye av det og jeg føler ikke for å følge slike pogram i dag. I dag er det om å gjøre å bare ha det gøy ved treningen, og for meg er det å bare bevege litt på seg, og gjøre som jeg selv ønsker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...