Gå til innhold

Gutter blir oppdratte til å bli feminine homser i dagens sammfunn

Anbefalte innlegg

Her er nok et bevis på at norske/svenske gutter blir cuckade til små hen-homser. Feminister angriper "giftig maskulinitet" dvs nordiske kvinner vil bryte normen av tradisjonell maskulinitet og gjøre norske/nordiske menn mer kvinnelige.

Det foregår i hele samfunnet alt fra barnehager,skoler,media osv. Og her er resultatet.

Hvilke store konsekvener dette får for vårt samfunn på lang sikt tør jeg ikke tenke på.

Anonymkode: 8de0b...e5b

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er nok et bevis på at norske/svenske gutter blir cuckade til små hen-homser. Feminister angriper "giftig maskulinitet" dvs nordiske kvinner vil bryte normen av tradisjonell maskulinitet og gjøre norske/nordiske menn mer kvinnelige.

Det foregår i hele samfunnet alt fra barnehager,skoler,media osv. Og her er resultatet.

Hvilke store konsekvener dette får for vårt samfunn på lang sikt tør jeg ikke tenke på.

Lite å gjøre om dagen?  ;-)

Anonymkode: 026ca...e78

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, før feministene overtok verden, hadde vi heldigvis ingen mannlige sangere eller dansere. 

Jeg tror egentlig det var feminister som fant på å kastrere guttesopranene også. 

Jeg har ikke sett videoen til TS, men mange innvandrere synes norske menn er femi. Metrosexulle. Det var ett intervju med en iransk homse på NRK en gang. Han sa det var så deilig å komme til Norge for der var alle mennene som "meg". Så ja, norske menn er mer feminine enn innvandrere fra "æreskulturer". Men jeg ser ikke poenget i å være overmaskulin. Det ser man på nyhetene att i æreskulturer er det mye konflikter. Men det går fint an å være mandig uten å være for dominant.

Anonymkode: 2efb5...5dd

Har ikke begge kjønn både maskuline og feminine egenskaper?. Bare at noen ting er mer fremtredende hos de ulike kjønn?. Hvem definerer hva som er maskulint feks?. Hva mener du er en maskulin mann??

Anonymkode: d5498...40f

Annonse

6 timer siden, Kayia skrev:

Takk for at du delte linken, det var et nydelig klipp. Til din tekst har jeg bare én kommentar: ta deg en bolle. 

Ekstem-feminismen kommer til å bli vår undergang. Vi kommer til å bli overkjørt av langt mer maskuline og agressive kulturer. Merk mine ord.

6 timer siden, laban skrev:

Ja, før feministene overtok verden, hadde vi heldigvis ingen mannlige sangere eller dansere. 

Jeg tror egentlig det var feminister som fant på å kastrere guttesopranene også. 

Haha, var det ikke feministene som bestemte at også gutta kan tenke på hva de har på seg også? 

Gjest Gargamel
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke begge kjønn både maskuline og feminine egenskaper?. Bare at noen ting er mer fremtredende hos de ulike kjønn?. Hvem definerer hva som er maskulint feks?. Hva mener du er en maskulin mann??

Anonymkode: d5498...40f

Dette er en maskulin mann, og et sunt forbilde for gutter. Bare i tilfelle noen lurer på hvor jeg tar det ifra ;):

Bilderesultat for duke nukem forever

4 timer siden, Gargamel skrev:

Dette er en maskulin mann, og et sunt forbilde for gutter. Bare i tilfelle noen lurer på hvor jeg tar det ifra ;):

Bilderesultat for duke nukem forever

Haha ja ikke sant :D Mann som oser mann ass! Skal forte meg å kjøpe både gønner og rød ...eh trikot?... til jr, han har gått alt for mye og nynnet på fengende poplåter i det siste...

Gjest Gargamel
8 timer siden, Kayia skrev:

Haha ja ikke sant :D Mann som oser mann ass! Skal forte meg å kjøpe både gønner og rød ...eh trikot?... til jr, han har gått alt for mye og nynnet på fengende poplåter i det siste...

God idé. Min jr suser rundt med trikot og gønner hver uke. Han oser faktisk mann også, men lukta er vel det eneste som er "mann" med ham foreløpig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...