Gå til innhold

Trening uke 5


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ikke så mye å melde denne uka heller, men litt:

mandag - 30 min / 11 km på trimsykkelen

lørdag - ca. 3,5 km tur med kameraet i fantastisk vintervær

søndag - 6,1 km / 1t 7min sparktur på noe luggete føre

Ikke fornøyd, men det er kun min egen skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag: tur i lysløypa mens dattera spilte fotball - 5,7 km

Lørdag: 12,5 km skitur på fjellet i 17 kuldegrader

Søndag: rant slalåm i 3 timer i 20 kuldegrader.

Brrrrrr!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg hadde DEN flotte gåturen i formiddag! Er på kurs i Oslo, og rakk en totimers flott gåtur oppe i Holmenkollområdet før vi startet kurset. Deilig! Men ble temmelig sliten, holdt et høyt tempo oppover alle bakkene.... Nydelig vinterlandskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tre treninger denne uken. Jeg løp på møllen og trente styrke to av treningene. Jeg løp en kort tur ute i kulden en dag denne uken som var ;)  . Eller løp til bensinstasjonen for å kjøpe cola :D . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag så har jeg løpt 5 km, på mølle på 23 minutter :). Har trent to ganger denne uken. Snart søndag og oppdateringer, men er ganske fornøyd med å se 23 minutter på skjermen etter 5 km på mølle og i min alder : starten av 40 årene.(men jeg føler meg langt yngre) .  :D. Rart hvor fornøyd en kan bli av å se på tiden man brukte :))))) , selv om tiden spiller ingen rolle. Viktigste er at man trener, enten man løper sent eller fort. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...