Krise!! Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg hadde brynsfargen på litt forlenge (bruker merke refectoCil) og nå er brynene mine rød og klør skikkelig... tips til hva jeg kan gjøre for og forhindre kløingen? Håper på svar fort!!❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) 3 timer siden, Krise!! skrev: Jeg hadde brynsfargen på litt forlenge (bruker merke refectoCil) og nå er brynene mine rød og klør skikkelig... tips til hva jeg kan gjøre for og forhindre kløingen? Håper på svar fort!!❤️ Jeg hadde gått ned på apoteket og spurt om det er noe man kan bruke for det. Håper du blir fort bra igjen. Ikke kjekt.... Ville tatt turen rett ned på apoteket og forhørt meg. De skal ha bra kunnskap om det meste der. Endret 23. februar 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krise!! Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2018 23 timer siden, Mina1 skrev: Jeg hadde gått ned på apoteket og spurt om det er noe man kan bruke for det. Håper du blir fort bra igjen. Ikke kjekt.... Ville tatt turen rett ned på apoteket og forhørt meg. De skal ha bra kunnskap om det meste der. Takk for svar❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Spør på parfymeri eller apotek. Kjedelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.