Gå til innhold

Null framgang


 cilie

Anbefalte innlegg

påskelilje
På 20.3.2018 den 10.18, cilie skrev:

Uff, den posten trengte jeg ikke lese😱 Er det noe jeg frykter ved å spise slik, så er det lukten... Skal snart i et intimt møte i flere timer😱 Angst! Panikk for å lukte... Jeg går m tannbørste i veska, men har skjønt at det ikke hjelper... Sukkertøy/tyggis tilter jo magen min av😱

Beklager. Virkelig. Skjønner ikke helt hva som gikk av meg. Det var dårlig gjort av meg å skrive det der.

Helt unødvendig! Unnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, påskelilje skrev:

Beklager. Virkelig. Skjønner ikke helt hva som gikk av meg. Det var dårlig gjort av meg å skrive det der.

Helt unødvendig! Unnskyld!

Jeg synes ikke du skal unnskylde, du opplyste jo om noe som er en realitet om man kommer i ketose og som kan være greit å være klar over. Det kan føles ubehagelig for de som er nær, men er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, påskelilje skrev:

Beklager. Virkelig. Skjønner ikke helt hva som gikk av meg. Det var dårlig gjort av meg å skrive det der.

Helt unødvendig! Unnskyld!

Nei, kjære deg, mente det ikke bokstavlig da! Jeg er glad for å lese det. - Ikke at så mange lukter vondt, men det gir meg muligheten til å evt. kamuflere det. 

Det synes ikke som at jeg er en fettforbrennende maskin likevel, så vet ikke om jeg fortsetter slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg går ikke raskt ned slik jeg lever nå. Utrolig skuffet, da jeg har trodd at jeg har gjort det riktig og trodde det skulle gå rett vei og gi god motivasjon. Sukk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
2 timer siden, cilie skrev:

Nei, kjære deg, mente det ikke bokstavlig da! Jeg er glad for å lese det. - Ikke at så mange lukter vondt, men det gir meg muligheten til å evt. kamuflere det. 

Det synes ikke som at jeg er en fettforbrennende maskin likevel, så vet ikke om jeg fortsetter slik...

OK. Men jeg var litt frekk og freidig - glemte liksom at det var en virkelig person bak tråden, tenkte bare å si det jeg hadde erfart.

Kommer du deg ut på noen lufteturer i hverdagen? Det gir meg enorm energi å være ute! Var på skitur i går - og jeg  bare boblet av gleder og energi resten av dagen, og våknet tidlig og uthvilt i dag :-) Jeg har SÅ tro på å vandre ute i naturen, og bruke sansene og tømme hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

 

Kommer du deg ut på noen lufteturer i hverdagen? Det gir meg enorm energi å være ute! Var på skitur i går - og jeg  bare boblet av gleder og energi resten av dagen, og våknet tidlig og uthvilt i dag :-) Jeg har SÅ tro på å vandre ute i naturen, og bruke sansene og tømme hodet!

Enig, turer i naturen gjør godt for både kropp og sinn! Rene kinderegget, som jeg har skrevet flere ganger.

 

Har også hatt mange flotte skiturer i vinter, men etter påske gleder jeg meg til vårløsningen og fine turer på bena i skogen med deilige vårlukter og fuglekvitter :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stjernestøv: Det går ikke an å gå opp i fett på 1 dag. Du går opp litt i vannvekt, og derfor svinger vekta gjennom uka. Man veier også mer som kvinne under mensen, og du veier mer om du ikke har vært på do, eller om du veier deg på ulik tid. Gjør følgende: Enten veier du deg hver dag, og ser på gjennomsnittet (vekt hver dag delt på sju = hvor mye du veier i gjennomsnitt). Eller du veier deg kun på et tidspunkt hver uke, gjerne om morgenen etter å ha vært på do. Og ikke vei deg under mensen! ;) 

TS: Ketose høres bare vondt og vanskelig ut. Jeg vil heller anbefale å finne ut hvor mye kalorier du trenger, og gå ut fra det. Du kan også regne ut makroer (altså hvor mye du trenger av fett, karbohydrater og fett) og veie maten hver dag for å få riktige mengder av alt. Men det er en mer slitsom prosess. Du trenger karbohydrater også, det er drivstoff for kroppen, gir energi og utholdenhet og gjør det lettere å bygge muskler. 

Anonymkode: ddee0...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

OK. Men jeg var litt frekk og freidig - glemte liksom at det var en virkelig person bak tråden, tenkte bare å si det jeg hadde erfart.

Kommer du deg ut på noen lufteturer i hverdagen? Det gir meg enorm energi å være ute! Var på skitur i går - og jeg  bare boblet av gleder og energi resten av dagen, og våknet tidlig og uthvilt i dag :-) Jeg har SÅ tro på å vandre ute i naturen, og bruke sansene og tømme hodet!

Ja, og den vissheten om lukt, kombinert med ikke vektnedgang (Joda, er litt løsere en for trang jakke, men det hadde nok skjedd uten godis, kaker osv uansett...) så virker det ikke som noen vits liksom... Ønsker særdeles ikke å lukte vondt😳 Har noe mer energi nå, men den falt igjen i dag, da jeg snakket med vekta😭 

Dårlig m lufteturer da det er is/skiløyper i marka... Har heller ikke kommet meg på treningssenteret hittil i 2018 og ikke i hele 2017 heller. Må trene sinnsykt mye framover for å «ta igjen» det den uteblitte treningen har kostet gitt... 

Jeg er klar til å gå i skogen igjen når det er bart.

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...