AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 I dag var jeg på dps å fortalte hvordan ståa var. Kan hende jeg velger å legge meg selv inn om det blir enda værre. Har et team som ringer meg i kveld og jeg kan ringe dem. Et akutt team. 😉 Anonymkode: 3ca27...5bd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag var jeg på dps å fortalte hvordan ståa var. Kan hende jeg velger å legge meg selv inn om det blir enda værre. Har et team som ringer meg i kveld og jeg kan ringe dem. Et akutt team. 😉 Anonymkode: 3ca27...5bd Godt du har bra tilbud om hjelp når du trenger det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag var jeg på dps å fortalte hvordan ståa var. Kan hende jeg velger å legge meg selv inn om det blir enda værre. Har et team som ringer meg i kveld og jeg kan ringe dem. Et akutt team. 😉 Anonymkode: 3ca27...5bd Skjønte ikke helt innlegget? Det er jo fint at du får hjelp men hva vil du med det du skriver? Anonymkode: 92e46...9ad 0 Siter
usikker Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 Lykke til! Håper du vil trives, og føler deg trygg! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 Så bra at du er ærlig og ber om hjelp når du føler at du trenger det. Anonymkode: 4f50b...a6c 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 Kanskje ingen dum ide om du føler det kan bli skummelt (at du blir psykere). Kanskje det er å banne i kirka å mene noe slikt, men jeg tror at det er bedre med noen kortere innleggelser heller enn å gå så lenge at man i verste fall blir så dårlig at man må inn på tvang og trenger en lang innleggelse. Det er bra det er et bra hjelpetilbud rundt deg - bruk dem for det det er vert så kanskje du ikke trenger å legge deg inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.