Gå til innhold

Jeg er sulten men er kvalm så jeg har ikke lyst til å spise noe? Diettforslag?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Allmennlegen foreslo rosiner eller svisker. Som regel blir det " bøtter med kaffe med melk" i praksis for meg. Men jeg er sulten på fisk og potet. Føler meg " urelendig og ødelagt" Men kanskje " Bare nok et matvrak."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Maggie55 skrev:

Som regel blir det "bøtter med kaffe med melk" i praksis for meg.

Akkurat kaffe og melk gjør bare vondt verre hvis du er kvalm. Drikk rikelig med vann med eller uten svak kullsyre.

Prøv mat som er litt salt eller syrlig, litt om gangen: (Ristet) loff med litt salt pålegg, eller salte kjeks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å drikke masse vann og som laban sier, litt salt kjeks (feks Ritz). Det er ikke farlig å gå noen dager uten mat men vann må vi ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tusen takk for svar. Forre dagen hadde jeg så lyst på appelsin så jeg spiste det men det kom opp senere på dagen i et møte. Nå har jeg sovet litt så går li bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...