Gå til innhold

Lykke til Mina1!!


Gjest Gargamel

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk så mye, Laban :D .. Var gledelig og koselig å få så fine gratulasjoner, og lykkeønskninger :D .

Er gøy å løpe :D .Elsker det! 

Gratulerer fra meg og - imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Xtra skrev:

Gratulerer fra meg og - imponerende!

Takk :) . Det varmet med så fine gratulasjoner fra deg og alle dere andre her inne i dag. Tusen takk!!!. 

Føler meg litt sporty etter dette løpet :D . Dere er flinke å trene dere og. Stå på folkens!. Dere har gitt meg treningsmotivasjon her inne !!!.

"Lurer på hva neste utfordring skal bli. Er gøy med litt utfordringer iblant."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mina1 skrev:

Tusen takk :D . 

Er et kjempeunderholdende og gøy halvmaraton, med publikum heiende med norske flagg langs hele løypen. Er man trøtt så hjelper det fantastiske publikumet til, med å rope stå på , heia, imponerende, flinken osv... Det er kjempegøy!. 

Å være aktiv, og trene gir uten tvil en stor glede :) 

Så gøy det så ut! Film om et flott arrangement!

Jeg hadde tenkt å løpe et lite helt uformelt løp i går - men siden jeg ikke har fått begynt å løpe etter vinteren ennå (bl.a. pga det halebeinet mitt), så droppet jeg det. Var ingen påmelding, så jeg tapte ingenting. Men må få begynt løpingen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, påskelilje skrev:

Så gøy det så ut! Film om et flott arrangement!

Jeg hadde tenkt å løpe et lite helt uformelt løp i går - men siden jeg ikke har fått begynt å løpe etter vinteren ennå (bl.a. pga det halebeinet mitt), så droppet jeg det. Var ingen påmelding, så jeg tapte ingenting. Men må få begynt løpingen nå!

Jeg kjenner en som har løpt en del halvmaraton. En i familien min. Han sier at løypen i dette løpet som jeg var med i er vannvittig fin. De har lagt opp løpet slik at man får en smakebit av de mest kjente områdene i byen. Fantastisk utsikt på turen. Ser utover sjøen, fjell, og nydelige parker og et vann som er utrolig flott å løpe rundt. I starten er det flatt, men det kommer fort en stor utfordring: en stigning som de regner som svært utfordrende som går i fjellsiden oppover. Den var det mange som sprakk i, og de måtte gå. Jeg klarte å holde meg løpende hele veien, men i etterkant fikk jeg høre at jeg burde ha stoppet i noen sekunder på drikkestasjoner for å hente meg inn litt for da skal man være mye sterkere etterpå. Den stigningen i fjellområdet var helt vannvittig tøff, så jeg tenkte: dette her går ikke. Nå er det nok ,men jeg klarte å løpe opp den, og så kommer det en haug med nedoverbakker som er tung for beina. Gir enorme støt i kroppen. Og så ned til de to største sykehusene i byen. Der sto leger, og noen pasienter utenfor og heiet med norske flagg. Det sto ellers folk rundt hele runden og heiet. Var på en måte en runde rundt på de flotteste delene av byen. Utrolig nydelige parker, og nydelige områder å se på veien.

Kjente en som løp en etappe av 10 etapper på stafettlaget. De kjører stafettlag ut i maratonløypen og. Fikk høre at hun som løp stafett måtte le da maratonløperne kom susende forbi de på etappene :D .De hadde etapper på rundt 1100 meter, og så suser maratonløpere som løp 42,2 kilometer forbi de på etappene selv om de løp langt lengre. Men de tok det med høy humor. Itillegg så var det så mange mennesker at de måtte ha en egen mann som letet etter den de skulle bytte pinne med på hver etappe hehe. Iblant gikk det lang tid før de fant vedkommende ,men de tok det med humor :D 

Det er gøy å følge med hvilke typer arrangementer som går der ute. Påskelilje: vi må følge med på disse arrangementene og se om det går spennende arrangementer fremover i landet vårt. Veldig gøy å være med i slike for det gir motivasjon, samtidig glede og steming :) . Kanskje vi skal poste om arrangementene hver gang vi ser et spennende utfordrende og gøyalt arrangement. På arrangementet som jeg deltok i kom det folk fra hele landet. Kjempekoselig stemning. 

Koselig å høre at dere likte arrangementet som jeg beskrev. Det kommer på Tv 2 i kveld på sporten, klokken 22 et eller annet et pogram om selve løpet jeg var med i. Leste et sted at det har kommet på topp 3 av arrangementer : 

http://www.bergencitymarathon.no/

Nettsiden er også ganske bra laget, synes jeg. Så folkens : bare post det om dere vet om noen utfordrende gøye arrangementer. Er så gøy å høre interessen deres for sport. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, påskelilje skrev:

Så gøy det så ut! Film om et flott arrangement!

Jeg hadde tenkt å løpe et lite helt uformelt løp i går - men siden jeg ikke har fått begynt å løpe etter vinteren ennå (bl.a. pga det halebeinet mitt), så droppet jeg det. Var ingen påmelding, så jeg tapte ingenting. Men må få begynt løpingen nå!

Du skulle sett hvordan det så ut siste kilometer frem til mål : det var fullt av folk tett i tett som klappet slik det høres ut som trampeklapp som publikum. Skulle tro det var VM .  Viftet med norske flagg og klappet og jublet og ropte .. hehe. Som å løpe inn på en fotballarena føles det. Det var mye publikum hele veien men ble helt ekstremt fra 1 km før mål og inn til mål. :D . Jeg holdt på å gi opp men publikum heiet oss frem ;) . Det var slik at jeg ble litt flau og sjenert når jeg løp litt for meg selv for da måtte man løpe forbi hele publikumgjengen bak reklameskiltene alene :D. Sentrum i byen var mye sperret for trafikk, for vi løp på bilveier. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens for deres interesse rundt løpet, og lykkeønskninger og gratulasjoner. Det varmet veldig :) . Var gøy!. Dere har jo motivert meg til trening og med treningstråden :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...