AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 Skrevet 28. april 2018 Da er den gode gamle våren her igjen... Jeg er ensom, ensomheten kveler meg. Jeg vil være en del av samfunnet, men man føler seg på utsiden og ekskludert. Ufør(psykisk lidelse), hypersomni. Har en "venn" som er ustabil, h*n vet alt, men likevel kommer h*n med løgner. Jeg lar meg behandle som søppel og bli utnyttet av h*n bare sånn at jeg kan komme meg ut blant normale mennesker. Har familie, men mer enn nok av familie. Jeg er en person som alltids har vært ekstremt sosial og aldri vært inne i huset. Ble psyk, så hypersomni i tillegg. Når du er nesten 30, så er det ikke lett å få venner og at man som oftest ender opp å bli sett ned på som ufør, hjelper jo ikke. Det er ikke synlig. Jeg går turer hver dag, men er skummelt å gå inn i butikken da ser jeg de som gleder seg for å være sammen og ut og grille. Venner finner man ikke på datingsider og jeg er ikke ute etter dame heller. Har ingen problemer med å omgåes ukjente, slå av en liten prat, men alt i alt gjør denne ensomheten meg bare betydelig verre. Jeg vet at Fontenehuset er der, men livet er ikke rettferdig og sånn som det er nå, så kommer jeg meg ikke dit grunnet hypersomnien. Fikk medisiner jeg kunne prøve, men panikkanfall med det første. Man bor i Oslo, men det er her det bor mest ensomme. Hvor dere andre? Hvorfor skal det være så vanskelig? Anonymkode: 7594d...b9f 0 Siter
kupton Skrevet 28. april 2018 Skrevet 28. april 2018 Ja, det er alltid noe en kan plages med. Ikke før har det vært jul, påske eller solskinn, så kommer våren :-( Og snart kommer den forferdelige sommeren, men først må vi utholde 17.mai. Ja, det kunne vært verre, men det hadde kanskje ikke vært bedre det heller. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.