Gå til innhold

kupton.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er forferdelig dårlig psykisk og tar 10 mg Cisordinol. Tankekaos, stress, katastrofetanker etc. Bruker også nesten 3 x 7,5 mg imovane hver kveld. Vet det er ALT for mye og tenker trappe ned.. Men dattera mi skal gifte seg veldig snart så dette er en svært vanskelig situasjon.. Hvor mye Cisordinol kan og bør jeg øke til samtidig som jeg tar imovanen til bryllupet er over? Vet jeg trenger mer Cisordinol, men vet ikke hvor mye jeg bør ta.. Får ikke oppfølging fra psykiatrien og fastlegen min har ingen svar ang Cisordinol..

Anonymkode: 0b606...e73

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forferdelig dårlig psykisk og tar 10 mg Cisordinol. Tankekaos, stress, katastrofetanker etc. Bruker også nesten 3 x 7,5 mg imovane hver kveld. Vet det er ALT for mye og tenker trappe ned.. Men dattera mi skal gifte seg veldig snart så dette er en svært vanskelig situasjon.. Hvor mye Cisordinol kan og bør jeg øke til samtidig som jeg tar imovanen til bryllupet er over? Vet jeg trenger mer Cisordinol, men vet ikke hvor mye jeg bør ta.. Får ikke oppfølging fra psykiatrien og fastlegen min har ingen svar ang Cisordinol..

Jeg synes du heller skal ta en telefon til legevakten om noe haster. Om din fastlege ikke kan noe vedr Cisordinol kan han kontakte vakthavende ved psykiatrisk avdeling.

Anonymkode: 001f7...022

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du får svar fra kupton, men inntil han evt. har svart, så tenkte jeg at du kanskje kan tenke tilbake på tidligere perioder hvor du har hatt det dårlig. Hvor mye cisordinol har du pleid å ta når du strever ekstra? 

Anonymkode: fdcc7...e4b

Skrevet

Vi har ikke lov til å skrive noe om doser til enkeltpersoner etter de nye reglene. Jeg synes svaret over her var meget godt. Bruk din erfaring fra tidligere vanskelige perioder og de doser som hjalp deg best den gang.

PS: Frem til nå har jeg trodd at bryllup var en god og lykkelig hendelse som gjorde folk godt - ikke noe som var en belastning.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kupton skrev:

Vi har ikke lov til å skrive noe om doser til enkeltpersoner etter de nye reglene. Jeg synes svaret over her var meget godt. Bruk din erfaring fra tidligere vanskelige perioder og de doser som hjalp deg best den gang.

PS: Frem til nå har jeg trodd at bryllup var en god og lykkelig hendelse som gjorde folk godt - ikke noe som var en belastning.

Ja, det var et godt svar! Takk, takk til dere som svarte her! Bare en liten ting.. selv om jeg øker til f.eks 30 mg Cisordinol så er det ikke farlig sammen med stor dose imovane? Og selvfølgelig er ikke bryllupet en belastning, men en gledens dag for familien. Det er bare det at psykdommen er en belastning og vil jo ikke at det skal ødelegge for en slik begivenhet.. Men du skjønte vel det...?

Takk kupton! :)

Skrevet

La oss si det sånn: Hvis jeg i en eller annen tråd ser en medisindosering eller kombinasjon som er farlig, vil jeg selvsagt advare slik jeg har gjort mange ganger før.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kupton skrev:

La oss si det sånn: Hvis jeg i en eller annen tråd ser en medisindosering eller kombinasjon som er farlig, vil jeg selvsagt advare slik jeg har gjort mange ganger før.

Igjen takk! Du er til mer hjelp enn du kanskje aner! Alt godt til deg. Nå ser jeg at dette kan gå bra med en medisinjustering. Ingen kom med noen konkrete råd om doseendring eller størrelse, så håper denne tråden for stå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...