Gå til innhold

Endelig!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Da har jeg endelig klart å gå ned 20 kilo,er fornøyd om jeg går ned 8 kilo til. Det er vel de siste kiloene som er de seigeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da har jeg endelig klart å gå ned 20 kilo,er fornøyd om jeg går ned 8 kilo til. Det er vel de siste kiloene som er de seigeste. 

Kjempegodt jobba, Stjernestøv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Da har jeg endelig klart å gå ned 20 kilo,er fornøyd om jeg går ned 8 kilo til. Det er vel de siste kiloene som er de seigeste. 

Tommel opp.Kjempebra! Og de siste kiloene trenger ikke bli så mye vanskeligere å gå ned som en skulle tro heller.Litt lengre tid tar det bare kanskje. Jeg også trodde det, men jammen gled de ganske fort av på slutten likevel. Har gått ned femtiseks kilo nå, men over noen år da, og har ikke fått heng på kroppen noe sted, bare litt slapp på magen siden jeg har brukt så lang tid på det. Ikke gi deg før du er kommet ned der du er fornøyd og har funnet trivselsvekten din. Du kommer til å kjenne det når du nærmer deg. Det er godt å ligge der en er mest komfortabel med seg selv. Vi har alle et lite vindu  der vi liker å ligge tror jeg, og nå har jeg selv to til tre kilo og ta av til sommeren så er jeg der. Det skal gå bra. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, stjernestøv skrev:

Da har jeg endelig klart å gå ned 20 kilo,er fornøyd om jeg går ned 8 kilo til. Det er vel de siste kiloene som er de seigeste. 

:o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, tilstede skrev:

Tommel opp.Kjempebra! Og de siste kiloene trenger ikke bli så mye vanskeligere å gå ned som en skulle tro heller.Litt lengre tid tar det bare kanskje. Jeg også trodde det, men jammen gled de ganske fort av på slutten likevel. Har gått ned femtiseks kilo nå, men over noen år da, og har ikke fått heng på kroppen noe sted, bare litt slapp på magen siden jeg har brukt så lang tid på det. Ikke gi deg før du er kommet ned der du er fornøyd og har funnet trivselsvekten din. Du kommer til å kjenne det når du nærmer deg. Det er godt å ligge der en er mest komfortabel med seg selv. Vi har alle et lite vindu  der vi liker å ligge tror jeg, og nå har jeg selv to til tre kilo og ta av til sommeren så er jeg der. Det skal gå bra. Lykke til videre!

Takk for det :) Ja får fortsette videre og ikke gi opp. Du er jammen flink da, så mange kilo ned :) Jeg trives på 75 kilo jeg, trenger ikke være syltynn for at jeg er fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Ja får fortsette videre og ikke gi opp. Du er jammen flink da, så mange kilo ned :) Jeg trives på 75 kilo jeg, trenger ikke være syltynn for at jeg er fornøyd. 

Nei, en trenger ikke være syltynn. Det viktigste er å finne en vekt hvor en trives selv. Selv ønsker jeg meg en bmi rudt 21.5. Det har noe med at jeg har et klesskap fullt med kjoler fra da jeg sist var slank for en del år siden og har lyst å bruke klærne fra den gang, i hvert fall en del av dem. Det skal bli kjekt å komme inn i dem igjen til sommeren. Men kroppen forandrer seg jo med årene og det må en jo også bare akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
30 minutter siden, tilstede skrev:

Nei, en trenger ikke være syltynn. Det viktigste er å finne en vekt hvor en trives selv. Selv ønsker jeg meg en bmi rudt 21.5. Det har noe med at jeg har et klesskap fullt med kjoler fra da jeg sist var slank for en del år siden og har lyst å bruke klærne fra den gang, i hvert fall en del av dem. Det skal bli kjekt å komme inn i dem igjen til sommeren. Men kroppen forandrer seg jo med årene og det må en jo også bare akseptere.

Ja jeg har også lyst å komme inn i noen kær igjen som jeg har,håper på det til sommeren ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, tilstede skrev:

Men kroppen forandrer seg jo med årene og det må en jo også bare akseptere.

Der sier du noe veldig viktig! Har inntrykk av at det er mange jenter som ikke innser at de ikke lengre er en smal prepubertal 12-åring i kroppen, men en ung kvinne som har lår, rumpe, hofter og pupper - og det er helt normalt og slik det skal være fra naturens side! Jeg sier ikke du eller Stjernestøv er sånn, for det høres overhodet ikke slik ut, men det er mange som ikke skjønner at kroppen endrer seg med alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...