Gå til innhold

Føler meg ikke bra!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Selv om jeg har tatt latuda nå så føler jeg meg ikke bra, er svimmel, uvel og masse tankekjør. Er lei av å være dårlig, er det ingenting å gjøre med det? Sykepleieren ser på meg som bra føler jeg når jeg føler meg elendig. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Og nei jeg ligger ikke bare i sofen, jeg prøver faktisk og har gjort det siden barnebarnet mitt ble født. Det hjelper jo ikke, jeg er jo like ubrukelig. En venn kom innom en dag og,det var nok...rett ned i rønna. Hva feiler det meg?

stjernestøv
Skrevet

Men men det er vel bare å trimme så går alt over :) 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men men det er vel bare å trimme så går alt over :) 

Lurt å trene :) . Det hjelper for kropp og sjel. Medisin :) 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Lurt å trene :) . Det hjelper for kropp og sjel. Medisin :) 

Ja det er nok all medisiner man trenger, trening :) 

Skrevet
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er nok all medisiner man trenger, trening :) 

Det er sant. For meg hjelper det. Jeg føler at jeg har hatt så mye tøfft av motstand i livet mitt, men det som har vært til hjelp er faktisk treningen. Trene mot et halvmaraton eller en 5 kilometer ? Det er til god hjelp for meg iallefall.  Men du skal ta den aktiviteten du trives med :) 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Selv om jeg har tatt latuda nå så føler jeg meg ikke bra, er svimmel, uvel og masse tankekjør. Er lei av å være dårlig, er det ingenting å gjøre med det? Sykepleieren ser på meg som bra føler jeg når jeg føler meg elendig. 

Du har vel ikke tatt medisinen så veldig lenge - et par uker? Det kan sikkert ta litt tidd før den virker skikkelig og før man finner riktig dose.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er sant. For meg hjelper det. Jeg føler at jeg har hatt så mye tøfft av motstand i livet mitt, men det som har vært til hjelp er faktisk treningen. Trene mot et halvmaraton eller en 5 kilometer ? Det er til god hjelp for meg iallefall.  Men du skal ta den aktiviteten du trives med :) 

Det er godt det hjelper for deg :) 

En periode var jeg veldig tynn og alle la merke til det, ei sa "Ja det er trening trening trening det". Da hadde jeg lagt på sofaen i et år og vært syk. 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Du har vel ikke tatt medisinen så veldig lenge - et par uker? Det kan sikkert ta litt tidd før den virker skikkelig og før man finner riktig dose.

Ja det er vel et par uker nå,var irvig etter å øke men må vente til lørdag. Men er så forvirra i hodet, noen tanker forteller meg at jeg er dårlig pga medisinene. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel et par uker nå,var irvig etter å øke men må vente til lørdag. Men er så forvirra i hodet, noen tanker forteller meg at jeg er dårlig pga medisinene. 

Det er sykdommen som tuller med deg, husk at du følte deg dårlig FØR du begynte med medisinen og at det var derfor du begynte igjen.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er sykdommen som tuller med deg, husk at du følte deg dårlig FØR du begynte med medisinen og at det var derfor du begynte igjen.

Ja får prøve å tenke det, er så vanskelig med tankekaos og alle de vinglete tankene. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får prøve å tenke det, er så vanskelig med tankekaos og alle de vinglete tankene. 

Tankekaos er noe jeg har. Kjenner meg helt igjen. Får jo ikke fred med tankene mine. Men jeg forsøker. Men uansett : det er litt å forsøke å trene å se om det får deg til å føle deg bedre :) . For meg hjelper det selv om tankene er der likevel.

Skrevet
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er godt det hjelper for deg :) 

En periode var jeg veldig tynn og alle la merke til det, ei sa "Ja det er trening trening trening det". Da hadde jeg lagt på sofaen i et år og vært syk. 

Det som hjelper litt for meg. Hjelper ikke for alle men det hjelper for mange å trene litt . Men treningen tar ikke bort alle problemer men den gjør at jeg allikevel føler meg litt lettere i sinnet. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Tankekaos er noe jeg har. Kjenner meg helt igjen. Får jo ikke fred med tankene mine. Men jeg forsøker. Men uansett : det er litt å forsøke å trene å se om det får deg til å føle deg bedre :) . For meg hjelper det selv om tankene er der likevel.

Ja blir jo gal av det tankekaoset og får aldri fred :( Får begynne med trimming ja, det er jo det som er det største rådet her inne. Da ordner allt seg. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Det som hjelper litt for meg. Hjelper ikke for alle men det hjelper for mange å trene litt . Men treningen tar ikke bort alle problemer men den gjør at jeg allikevel føler meg litt lettere i sinnet. 

Ok. Poenget mitt var at hun dama trodde jeg var sunn og trente mye, skinnet kan bedra. Men andre sa "Nå må du ikke bli tynnere" og "Snart tvangsforer de deg". Det er alt etter hvem som ser. Og jeg gjorde ingenting for å slanke meg på den tiden, men orket ikke mat. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

En ting jeg har lært er at man må være tålmodig, veldig tålmodig når det gjelder psykiske greier, det finnes ingen quick fix. 

Trening er bra uansett om man er frisk eller syk, kroppen er ikke lag for sofaen. Jeg trener ikke selv, men holder meg aktiv på andre måter.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

En ting jeg har lært er at man må være tålmodig, veldig tålmodig når det gjelder psykiske greier, det finnes ingen quick fix. 

Trening er bra uansett om man er frisk eller syk, kroppen er ikke lag for sofaen. Jeg trener ikke selv, men holder meg aktiv på andre måter.

Ja får prøve å være tålmodig, blir bare så jævla lei av at jeg dag etter dag blir dårlig. 

Ja trening er nok bra, men de som trener mye blir fort gamle og rynkete. Holder meg litt aktiv jeg også med en liten krabat. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja får prøve å være tålmodig, blir bare så jævla lei av at jeg dag etter dag blir dårlig. 

Ja trening er nok bra, men de som trener mye blir fort gamle og rynkete. Holder meg litt aktiv jeg også med en liten krabat. 

Du behøver ikke "trene". Bare gå en tur hver dag.

Anonymkode: eb59f...41c

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du behøver ikke "trene". Bare gå en tur hver dag.

Anonymkode: eb59f...41c

Ja det må jeg bare gjøre. Jeg mener det. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er sant det. Det gjelder å trene for Morro. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...