Jarle Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 13 minutes ago, Janus30 said: Du har ikke bipolar lidelse om du aldri har vært hypoman/manisk. Hei og tusen takk for svar - hadde jeg visst om jeg har hatt en hypoman periode?? Jeg er av natur temmelig energisk og livet mitt har gått i høyt tempo altså. Jeg hadde i starten av dette året jeg har hatt angst og depresjon fire fine dager som jeg følte meg helt normal - altså helt vanlig energi og vin i sofaen på kvelden - sov også godt. Før angsten kom krypende tilbake. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 På 1.5.2018 den 9.59, Jarle skrev: Er det noen andre som har det sånn? Jarle Da jeg hadde depresjon, var det akkurat sånn det var. Morgenen var ulidelig tung. Om kvelden kunne jeg klare å stå opp litt, spise litt, og til og med se litt på TV. Da depresjonen var bedre, noen uker etter å ha startet med Cipralex, hang fortsatt tunge morgener igjen helt til jeg var helt frisk. 0 Siter
Jarle Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 1 minute ago, Kalevaala said: Da jeg hadde depresjon, var det akkurat sånn det var. Morgenen var ulidelig tung. Om kvelden kunne jeg klare å stå opp litt, spise litt, og til og med se litt på TV. Da depresjonen var bedre, noen uker etter å ha startet med Cipralex, hang fortsatt tunge morgener igjen helt til jeg var helt frisk. Tusen takk for svar - betyr mye. Kunne du under depresjonen ha stunder som var lyse? 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 (endret) 37 minutter siden, Jarle skrev: Hei og tusen takk for svar - hadde jeg visst om jeg har hatt en hypoman periode?? Jeg er av natur temmelig energisk og livet mitt har gått i høyt tempo altså. Jeg hadde i starten av dette året jeg har hatt angst og depresjon fire fine dager som jeg følte meg helt normal - altså helt vanlig energi og vin i sofaen på kvelden - sov også godt. Før angsten kom krypende tilbake. Du burde utredes for AD/HD. https://www.additudemag.com/symptoms-of-add-hyperarousal-rejection-sensitivity/ Endret 6. mai 2018 av Janus30 0 Siter
Jarle Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 1 minute ago, Janus30 said: Du burde utredes for AD/HD. Fikk adhd diagnosen for et halvt år siden. Vanskelig med medikamenter pga angsten da. Håper jeg snart tar knekken på den. 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 4 minutter siden, Jarle skrev: Fikk adhd diagnosen for et halvt år siden. Vanskelig med medikamenter pga angsten da. Håper jeg snart tar knekken på den. Prøvd Elvanse? 0 Siter
Jarle Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 Nei - bare testet litt med medikinet. Psykiateren min ville først kvitte seg med angst. Har du noen erfaring med elevanse? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 På 6.5.2018 den 19.09, Jarle skrev: Tusen takk for svar - betyr mye. Kunne du under depresjonen ha stunder som var lyse? De verste 2-3 ukene hadde jeg ikke det. Men så lysnet det gradvis, bit for bit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.