Gå til innhold

Cannabisolje.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Går det sammen med latuda, seroquel og vival? Og andre medisiner mot migrene osv? Det var lite thc i den. Og nå har de fått hampolje lovlig i Norge,men det var veldig dyrt. Dette hadde ingen drug effekt, er det noe man blir bra av?

AnonymBruker
Skrevet

Den hampoljen som selges her er vel ganske «ren»?

Tror ikke du får mer effekt av hampolje, solgt i Norge, enn av eks olivenolje dessverre....

Anonymkode: 85e05...a5e

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den hampoljen som selges her er vel ganske «ren»?

Tror ikke du får mer effekt av hampolje, solgt i Norge, enn av eks olivenolje dessverre....

Det er bare noen som skriver på FB at de har blitt bedre av det,men det var jo så dyrt. 

AnonymBruker
Skrevet

Brukes hampolje for å lindre smerter eller er det for bedre søvn?

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukes hampolje for å lindre smerter eller er det for bedre søvn?

For begge deler, det skal visst hjelpe på veldig mye. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Går det sammen med latuda, seroquel og vival? Og andre medisiner mot migrene osv? Det var lite thc i den. Og nå har de fått hampolje lovlig i Norge,men det var veldig dyrt. Dette hadde ingen drug effekt, er det noe man blir bra av?

Er det slik du mener: https://gymgrossisten.no/organic-hemp-oil-250-ml?gclid=EAIaIQobChMIyPuwouLk2gIVCJ3tCh0HzwuzEAQYASABEgKYV_D_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CI-xn6bi5NoCFQ-Psgodr7oJiQ#fo_c=1711&fo_k=3d9203d70bad96e9b7b316aaa700cb6e&fo_s=gplano

Anonymkode: c8e43...220

stjernestøv
Skrevet

Det var ikke der, men det var jo billig og tenkte på om det er det samme. Dette koster 1600 kr første gangen, må jo være en mirakelkur for den prisen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke der, men det var jo billig og tenkte på om det er det samme. Dette koster 1600 kr første gangen, må jo være en mirakelkur for den prisen. 

Du må aldri finne på å kjøpe noe slikt til den prisen, det er helt galskap.

stjernestøv
Skrevet

Du må aldri finne på å kjøpe noe slikt til den prisen, det er helt galskap.

Ja så var det en liten flake og, skulle vare en stund. Nei jeg blir forvirret av dette,og hvorfor det var billig på den siden. Det er vel det samme? Hampolje? Det var noe nytt ettersom jeg forstod, og nå var det lov i Norge. Men det er jo ikke cannabis olje, men fra frøene i hamp planten. Hm. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja så var det en liten flake og, skulle vare en stund. Nei jeg blir forvirret av dette,og hvorfor det var billig på den siden. Det er vel det samme? Hampolje? Det var noe nytt ettersom jeg forstod, og nå var det lov i Norge. Men det er jo ikke cannabis olje, men fra frøene i hamp planten. Hm. 

Jeg vet ikke hva forskjellen er men her finner du i hvertfall mange ulike typer til langt bedre priser om det er det du ønsker å forsøke. Jeg ser ikke helt at dette skal virke for hverken søvn eller smerter. 

https://www.google.no/search?q=hampolje&oq=Hampolje&aqs=chrome.0.69i59j0l5.3305j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva forskjellen er men her finner du i hvertfall mange ulike typer til langt bedre priser om det er det du ønsker å forsøke. Jeg ser ikke helt at dette skal virke for hverken søvn eller smerter. 

https://www.google.no/search?q=hampolje&oq=Hampolje&aqs=chrome.0.69i59j0l5.3305j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Er det bare ekte cannabis olje som virker da? Det virker jo godt for folk som har parkinson også.

Skrevet

Du blir ikke bedre av denne enn av olivenolje nei.

»Ekte» cannabisolje er noe annet. Dette er ikke lovlig i Norge og slett ikke anbefalt ved psykose.

stjernestøv
Skrevet (endret)
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Du blir ikke bedre av denne enn av olivenolje nei.

»Ekte» cannabisolje er noe annet. Dette er ikke lovlig i Norge og slett ikke anbefalt ved psykose.

Ok. Er i tvil om jeg har psykoselidelse nå, lurer fælt på hva det er med meg. Lurer på om jeg kunne fått ny utredning? Har ikke dette med latenstid og sykepleieren kaller meg stabil, selv om jeg føler meg alt annet enn stabil. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Er i tvil om jeg har psykoselidelse nå, lurer fælt på hva det er med meg. Lurer på om jeg kunne fått ny utredning?

Spør psykiateren din. :) 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Spør psykiateren din. :) 

Han tror jo alltid at jeg er psykotisk når jeg åpner kjeften,hver gang sykepleieren har snakket med meg sier han jeg ikke er psykotisk. Tok jo det opp med han at de har ulikt syn på meg, men det jeg hadde hørte til schizoaffektiv sa han. Men igjen ingen latenstid. 

FjellOgDalar
Skrevet

Den siden kom jeg ikke inn på, men jeg tviler sterkt på at canabisolje er bra om man har psykoseproblematikk.

Men... Om jeg hadde vært psykisk frisk, hadde jeg ikke nølt med å teste det mot kroniske nervesmerter om jeg fikk tilgang til det.

Man kan lage mange produkter av hamp uten noe som helst effekt på toppetasjen. Det finnes kosmetikk, tauverk, klær. Så hampeplanten er en anvendelig sak.

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Den siden kom jeg ikke inn på, men jeg tviler sterkt på at canabisolje er bra om man har psykoseproblematikk.

Men... Om jeg hadde vært psykisk frisk, hadde jeg ikke nølt med å teste det mot kroniske nervesmerter om jeg fikk tilgang til det.

Man kan lage mange produkter av hamp uten noe som helst effekt på toppetasjen. Det finnes kosmetikk, tauverk, klær. Så hampeplanten er en anvendelig sak.

Ok. Dette er jo ikke ekte cannabis olje uansett så da er jeg ikke innteressert heller. Og jeg tviler jo på den psykosediagnosen. 

Ja hamp kan vel brukes til mye. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Han tror jo alltid at jeg er psykotisk når jeg åpner kjeften,hver gang sykepleieren har snakket med meg sier han jeg ikke er psykotisk. Tok jo det opp med han at de har ulikt syn på meg, men det jeg hadde hørte til schizoaffektiv sa han. Men igjen ingen latenstid. 

Er du kjent med den faglige forskjellen på en lege va psykiater va sykepleier? Du snakker som om du tror alle har den samme faglige kunnskapen?

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Kayia skrev:

Er du kjent med den faglige forskjellen på en lege va psykiater va sykepleier? Du snakker som om du tror alle har den samme faglige kunnskapen?

Jo det er vel faglige forskjeller,men det er jo sykepleieren som er min hovedbehandler. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...