Gå til innhold

Blir du fort betatt av noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Jeg begynner å lure på meg selv altså. Men dette skjer ikke ofte. Men iblant så er det visse menn som får hjerte mitt til å dunke ekstra... Jeg kan bare se et bilde av en fyr da... som jeg skriver med på nettet, og bare av å se det så smelter jeg fullstendig... Ikke bra, ... hehe. Og så blir jeg så flau og sjenert at det plager meg. Jeg sjarmeres tydelig av utenlandske menn for tiden. ;) Halveksotisk og de øynene. wow.. så er jeg smeltet. Skummelt ;) . Jeg blir også veldig flau. Men det beste er når jeg ikke føler meg betatt av bilder / utseende, for da føler jeg meg mer vel sammen med de ofte. Ganske irriterende at det er sånn som dette. Mulig jeg ramler for fort ;) . Men det må flyte og være lett samtale foreks via chat, osv som får meg til å bli betatt itillegg, men skal det ikke mer til liksom? utrolig! 

Blir du fort betatt av noen? Og hva skal til? ( dette var litt av et fjortis-innlegg) Men men ... i kjærligheten blir man ikke alltid så voksen haha. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442254-blir-du-fort-betatt-av-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Vel tar jeg bussen så ser jeg mange pene damer jeg kunne falt for. Men stiller jeg på date med en fra nettet, så blir det sjelden klaff. Nå er det lenge siden sist jeg har datet. Får se om jeg prøver meg når facebook kommer med sin datingtjeneste.

Gjest Mina1
1 time siden, Gargamel skrev:

Lykke til! Får håpe det blir klaff i RL også. 

Takk :) Tipper at jeg blir avvist. Og jeg gleder meg ikke fordi jeg er skeptisk ..  første treff.. Men okey : jeg synes at han er så søt og sjarmerende at jeg faktisk velger å gå, tiltross for at jeg forventer meg en avvisning ;). Men denne fyren: ja jeg ble betatt  av han på nettet. Så får jeg se om jeg synes at han er like bedårende i virkeligheten også haha.  

Endret av Mina1
Gjest Mina1
2 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Vel tar jeg bussen så ser jeg mange pene damer jeg kunne falt for. Men stiller jeg på date med en fra nettet, så blir det sjelden klaff. Nå er det lenge siden sist jeg har datet. Får se om jeg prøver meg når facebook kommer med sin datingtjeneste.

Jeg kan si deg en ting: jeg gruer meg sykt mye... Tipper at jeg blir avvist. Men men ... jeg  bare forsøker.... Dersom det blir en avvisning så får jeg bare klappe meg selv på skulderen og si: jaja det er en del av livet, men jeg forsøkte. 

Men som sagt : jeg er nervøs for dette. Liker ikke dating. 

Han skriver som om han har skikkelige forventninger til meg... med at han skriver ting vi kan gjøre på etterhvert osv.. Mens jeg er redd at han blir skuffet på daten ;) 

Endret av Mina1
Worrisome Plenty
1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg kan si deg en ting: jeg gruer meg sykt mye... Tipper at jeg blir avvist. Men men ... jeg  bare forsøker.... Dersom det blir en avvisning så får jeg bare klappe meg selv på skulderen og si: jaja det er en del av livet, men jeg forsøkte. 

Men som sagt : jeg er nervøs for dette. Liker ikke dating. 

Han skriver som om han har skikkelige forventninger til meg... med at han skriver ting vi kan gjøre på etterhvert osv.. Mens jeg er redd at han blir skuffet på daten ;) 

Lykke til da, det går nok bra! 

Annonse

Gjest Mina1
1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Lykke til da, det går nok bra! 

Jeg tror jeg blir avvist. Men jeg forsøker. Hvis dette ikke funker så har jeg iallefall vært på en date i år :D .Var godt med date-pause, og det har vært  smart av de som har bedt meg vente til våren. Jeg har ikke datet siden novenber... Klarte å finne meg selv litt mer igjen pga det. Føler meg sterkere. Men jeg tror jeg blir avvist,men funker ikke dette så vet jeg at det er en haug med menn på nettet som vil treffe meg. Jeg har mye tilbud om dates fra menn på nettet iallefall.... 

Er du singel Worrysome plenty? .. det er utrolig tøfft å  gå på date... Gruer meg jo sånn... Dette er med en nettdate.... 

På  nettet er jeg veldig populær....Men virkeligheten er jo noe annet...Hører noen damer sier de sliter med å finne menn på nettet, men det er enkelt for meg, men verre er det med om de liker meg inreal.. Fått mye avvisninger før og derfor har jeg ikke høye forhåpninger. Men like greit å ikke ha høye forhåpninger.

Han er litt anderledes enn norske og. Sier at han vil gi meg alt mulig... huff... Men håper at han bare tuller... Han er utenlands vettdu... 

Endret av Mina1
AnonymBruker
5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror jeg blir avvist. Men jeg forsøker. Hvis dette ikke funker så har jeg iallefall vært på en date i år :D .Var godt med date-pause, og det har vært  smart av de som har bedt meg vente til våren. Jeg har ikke datet siden novenber... Klarte å finne meg selv litt mer igjen pga det. Føler meg sterkere. Men jeg tror jeg blir avvist,men funker ikke dette så vet jeg at det er en haug med menn på nettet som vil treffe meg. Jeg har mye tilbud om dates fra menn på nettet iallefall.... 

Er du singel Worrysome plenty? .. det er utrolig tøfft å  gå på date... Gruer meg jo sånn... Dette er med en nettdate.... 

På  nettet er jeg veldig populær....Men virkeligheten er jo noe annet...Hører noen damer sier de sliter med å finne menn på nettet, men det er enkelt for meg, men verre er det med om de liker meg inreal.. Fått mye avvisninger før og derfor har jeg ikke høye forhåpninger. Men like greit å ikke ha høye forhåpninger.

Han er litt anderledes enn norske og. Sier at han vil gi meg alt mulig... huff... Men håper at han bare tuller... Han er utenlands vettdu... 

Han tuller neppe... jeg synes dette viker skummelt. 

Anonymkode: 8b243...f13

AnonymBruker
8 minutter siden, Mina1 skrev:

Hvor har du truffet ham? Håper ikke det er via venneforespørsel på Facebook. Da bør alle alarmer blinke...

Anonymkode: 961a2...e6e

AnonymBruker
5 minutter siden, Mina1 skrev:

Han sa at han ville gi meg diverse ting... Håper det er tull... Jeg ble litt sjokket...for jeg ønsker ikke å få noe på en første-date.... 

Ditt valg. Jeg skjønner ikke at du vil deg selv så vondt, du skjønner jo innerst inne at dette lyder dårllg.. 

Gjest Mina1
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditt valg. Jeg skjønner ikke at du vil deg selv så vondt, du skjønner jo innerst inne at dette lyder dårllg.. 

vet... det er litt rart dette her.... jeg er skeptisk, men tenker på å bare møte han å se.. men det at han vil gi meg noe på date er det jeg synes er merkelig da.... veldig merkelig. Håper at han tuller. Men det gjør vel han ikke. Kan dette være en del av kulturen tro?

Annonse

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Han sa at han ville gi meg diverse ting... Håper det er tull... Jeg ble litt sjokket...for jeg ønsker ikke å få noe på en første-date.... 

Høres litt i overkant ut for meg. Men lykke til og pass godt på deg selv - lov meg det! :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...