AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 Skrevet 4. mai 2018 Noen som kjenner seg igjen i den intense, grusomme smerten i mellomgulvet og brystet, som pulserer og jager hele tiden, hver dag? Ingening hjelper, bortsett fra medisiner en ikke bør bruke daglig. Jeg tror jeg kommer til å dø snart, hvis smerten ikke går over snart :’( Anonymkode: 13384...fd9 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 4. mai 2018 Skrevet 4. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner seg igjen i den intense, grusomme smerten i mellomgulvet og brystet, som pulserer og jager hele tiden, hver dag? Ingening hjelper, bortsett fra medisiner en ikke bør bruke daglig. Jeg tror jeg kommer til å dø snart, hvis smerten ikke går over snart :’( Anonymkode: 13384...fd9 Jeg har hatt det slik. Det sitter i ennå, men noen perioder er det bedre nå og andre dager så ramler jeg fullstendig igjen. Jeg har iblant dempet de store vonde følelsesmertene med alkohol. Men det er ikke lurt. Men gjør det sånn to ganger i uken. Altså at jeg tar litt for å dempe det. Og plutselig så er jeg veldig fornøyd igjen. Merkelig. Jeg anbefaler deg å trene. Komme deg ut av huset, og forsøke å være litt sosial med andre. Men jeg vet alt hva du prater om nå, for jeg har følt utallige ganger at jeg skal dø av emosjonelle smerter. Det er også lurt å sette seg ned og roe seg selv ned med tankene. Skrive ned, eller ta en indre prat med seg selv. Det hjalp meg veldig tilslutt. Jeg begynte å prate høyt til meg selv hver gang tankene kom. Og sa stopp høyt til meg selv. Ikke benekt dine følelser, for det gjør det bare vondt verre. Tillat deg selv at du har de følelsene. Aksepter dem , men forsøk å tenk klokt og fornuftig slik at livet kan bli bedre. Håper dette hjalp deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 Skrevet 4. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner seg igjen i den intense, grusomme smerten i mellomgulvet og brystet, som pulserer og jager hele tiden, hver dag? Ingening hjelper, bortsett fra medisiner en ikke bør bruke daglig. Jeg tror jeg kommer til å dø snart, hvis smerten ikke går over snart :’( Anonymkode: 13384...fd9 Har opplevd akkurat det samme. Da jeg stod midt i det opplevdes det uoverkommelig og jeg fikk panikk med tanke på neste dag, neste uke osv . Tenk om det aldri ville ta slutt.Men det ble bedre og da ser man så klart at det er Ok å leve. Jeg mått lære meg å ta en dag om gangen, ja kanskje bare en time om gangen. Jeg måtte ha hjelp av psykolog og antidepressiva. Få døyve smerten, roe ned tankekjøret og snakke ut med en trygg terapaut. Alt dette tunge vanskelige som satt fast i brystet ble etter hvert lettere og jeg har nå mest gode dager. Jeg har begynnte å fokusere på andre ting og gjøremål og oppdager at jeg kan glemme det vanskelige i lange perioder. Anonymkode: 4a2c9...05b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 Skrevet 4. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner seg igjen i den intense, grusomme smerten i mellomgulvet og brystet, som pulserer og jager hele tiden, hver dag? Ingening hjelper, bortsett fra medisiner en ikke bør bruke daglig. Jeg tror jeg kommer til å dø snart, hvis smerten ikke går over snart :’( Anonymkode: 13384...fd9 Er det noen grunn til denne smerten? Anonymkode: 2c46e...dfd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 Skrevet 4. mai 2018 Narsissistisk forelder som har behandlet med dårlig i alle år, men som er umulig å komme unna. Vil ikke akseptere at jeg ikke vil ha kontakt, fordi vedkommende nekter for å være noe annet enn perfekt. Det er jeg som er hjernevasket eller psyk. Er alltid stressa, trist og redd, og personen gjør meg syk. Anonymkode: 13384...fd9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.