Gå til innhold

Er syk - ny medisin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært så langt nede på veldig lenge. Har slutta med zoloft og begynt på en annen medisin. Har vært uten zoloft i snart tre uker. Har gått på endronax i over tre uker. Men jeg har vært så vanvittig dårlig. Hetetokter og kuldegysninger. Veldig kald, fryser uansett hvor mye jeg kler på meg. Angst og veldig oppløst. Sykdomsfølelse i kroppen. Trang til å kaste ting rundt, noe jeg ellers ikke er plaget med. Kjenner ikke meg selv igjen. Føler jeg går på nåler ift meg selv. Gikk derfor ned igjen i dose for ei uke siden, men det hjalp ikke.

Nå føles det som jeg går opp i limingen, som om kroppen deler seg i små deler. Aggresjon, selvhat er så intense følelser. Noen ganger vet jeg ikke en gang om jeg skal stå, sitte eller ligge. Føler at jeg rett og slett stivner av skrekk. 

Så nå tør jeg ikke gå på endronax lenger. Jeg kommer nok til å kutte brått. Hvis ikke noen vet noe om seponering av endronax. Har letet i felleskatalogen og over alt på nettet. Står ikke noe der. Kjenner ikke meg selv igjen. Får ikke tak i legen før tidligst mandag. Har time på onsdag. Vet jeg på en måte burde vente til timen. Men føler det er farlig å gå på den. Kunne bare ønske jeg visste noe om evt nedtrapping. 

Har ikke lyst å ende opp på legevakt eller noe. Har vært mer eller mindre sengeliggende siste to ukene. Oppe av og til. Avlyst avtaler. 

Har samboer som støtter meg. Uten han hadde ikke noe gått bra. Har familie men de støtter meg ikke. Jeg er utenfor i egen familie. De synes det er forkastelig at jeg er ufør og ikke jobber, osv. Så er vel veldig sårbar nå. 

Jeg går på 2×2 mg endronax nå. Har også prøvde å ta 1×2 mg men blir like syk av det. Jeg blir rett og slett psykisk og fysisk syk av denne medisinen.

Anonymkode: 16aef...281

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...