AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 Hei. Jeg startet for et par år siden på risperdal. En medisin jeg følte hjalp. Men dessverre gjorde den at prolaktin-nivået mitt skjøt i taket og jeg måtte slutte på den. Startet for litt siden på 75mg seroquel. Og etterhvert 50-100mg seroquel depot i tillegg. Nå har jeg fått markant større bryster(føler jeg selv). Har sf og er litt undervektig og liker ikke at de er blitt større. (Vekt stabil). Kan det være at prolaktin stiger ved denne og? (Har ikke væske fra brystet slik jeg hadde mye av ved risperdal). Kan legge til at jeg har hypotyreose og bruker levaxin mot det. Anonymkode: 0ce69...2ab 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg startet for et par år siden på risperdal. En medisin jeg følte hjalp. Men dessverre gjorde den at prolaktin-nivået mitt skjøt i taket og jeg måtte slutte på den. Startet for litt siden på 75mg seroquel. Og etterhvert 50-100mg seroquel depot i tillegg. Nå har jeg fått markant større bryster(føler jeg selv). Har sf og er litt undervektig og liker ikke at de er blitt større. (Vekt stabil). Kan det være at prolaktin stiger ved denne og? (Har ikke væske fra brystet slik jeg hadde mye av ved risperdal). Kan legge til at jeg har hypotyreose og bruker levaxin mot det. Anonymkode: 0ce69...2ab Jeg fikk også prolaktin av risperdal, melk i brystene...men ingen sa jeg måtte slutte av den grunn. Er det ikke bra? Tar seroquel men har ikke merket det på denne, men det er jo mulig du har det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 Jeg fikk bare til svar at jeg ikke skulle ta den da... Anonymkode: 0ce69...2ab 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.