AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: men nå sier jo ekspertene at kroppen tåler godt dette "slitet" som du kaller det. man kan godt gå på medisinene hele livet uten at kroppen slites ut. kroppen vår tåler mer enn du later til å tro. Ha litt større tro på den, og slapp litt mere av. Anonymkode: 24240...1f4 Det kan så være, men det er ikke alltid ting er som ekspertene anbefaler. Jeg mener bare at hver enkelt må få stå fritt til å velge hva som skal "tilsettes" i kroppen. Anonymkode: 6e2d2...59a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 43 minutter siden, laban skrev: Hvis man skal tenke på den måten, kan det jo hende at kroppen blir minst like "sliten" av å håndtere ikke-medisinert sykdom? Medisiner brukes vel ofte nettopp fordi kroppen ikke håndterer alt "av seg selv", men trenger litt hjelp. Jeg er enig med deg i at det er veldig fint at vi kan få litt hjelp til å håndtere sykdom, men synes bare at vi bør være flinkere til å reflektere over hvorvidt vi trenger langtidsbehandling og hva medisinene gjør med kroppen. Det vsr derfor jeg i utgangspunktet luftet tanken med å ta medisinen snnenhverdag i stedet for hver dag og likeledes få innspill på dette. Anonymkode: 6e2d2...59a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke halv dose, det blir bare fordelt over lengre tid. Anonymkode: 6e2d2...59a Jo, det blir halv dose når du tar annenhver dag. Anonymkode: b1050...e37 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.