stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Å se på noen at de sliter eller ikke har det bra, trodde jeg skjulte det godt jeg. Men fikk vite at en så på meg at jeg ikke hadde det bra, og syns synd på meg. Jeg liker ikke medlidenhet og det er ikke synd på meg, det var en rar følelse å kjenne på dette. Og i går økte jeg latuda,vil den virke ganske snart? Og er det ikke litt underlig da at sykepleieren ikke ser det? Men han er her jo på formiddagen, det er ettermiddagen og kvelden som er verst for meg. Så jeg kan jo se topp ut om formiddagen. Endret 6. mai 2018 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 Nei dette ble for dumt! Bare trodde ikke man kunne se det,familien er jo så vant til det og sier ingenting. Kan ha noe med det å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Er det noen vits å si det til deg da? Og den sykepleieren kan jo ikke jobben sin, så det overrasker ikke at han ikke ser det. Anonymkode: 6bc5b...295 3 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen vits å si det til deg da? Og den sykepleieren kan jo ikke jobben sin, så det overrasker ikke at han ikke ser det. Anonymkode: 6bc5b...295 Jeg ble bare litt paff. Hvorfor skulle det ikke være noen vits å si det til meg? Jeg vil ikke være dårlig. Sykepleieren har iallefall et blikk for detaljer har jeg merket. 0 Siter
Fionys Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Dette er jo ikke noe å henge seg opp i. Du er syk og ja folk vil nok legge merke til det av og til uten at det burde ha noen betydning. 0 Siter
Kayia Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Det sies da både titt og ofte her på DOL, det er bare det at du ikke vil høre. Folk merker jo godt at du er syk, og det gjør de sikkert i RL også. Dette betyr ikke at folk tenker dårlig om deg på grunn av dette eller syns synd på deg. Det er bare sånn at man merker at du sliter pga sykdommen din, og dette syns vi er leit fordi vi ønsker deg det beste, og at du skal få det bedre enn du har det når du er ekstra dårlig. Jeg har sagt det før, men den sykepleieren din burde vært meldt til fylkesmannen dersom han virkelig sier og gjør det du oppfatter/tolker at han gjør. Ikke bare sier han innmari mye rart, men han tar en oppgave (diagnostisering) som han ikke er kvalifisert for å utføre, og det er temmelig dramatisk i og med at han uttaler seg tvert mot din psykiater som har denne kompetansen. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Å se på noen at de sliter eller ikke har det bra, trodde jeg skjulte det godt jeg. Men fikk vite at en så på meg at jeg ikke hadde det bra, og syns synd på meg. Jeg liker ikke medlidenhet og det er ikke synd på meg, det var en rar følelse å kjenne på dette. Og i går økte jeg latuda,vil den virke ganske snart? Og er det ikke litt underlig da at sykepleieren ikke ser det? Den sykepleieren der virker ikke helt kompetent. Anonymkode: 00bfd...f4f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den sykepleieren der virker ikke helt kompetent. Anonymkode: 00bfd...f4f Han ser ikke det samme som psykiateren ihvertfall. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Fionys skrev: Dette er jo ikke noe å henge seg opp i. Du er syk og ja folk vil nok legge merke til det av og til uten at det burde ha noen betydning. Ja burde vel ikke henge meg opp i det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 51 minutter siden, Kayia skrev: Det sies da både titt og ofte her på DOL, det er bare det at du ikke vil høre. Folk merker jo godt at du er syk, og det gjør de sikkert i RL også. Dette betyr ikke at folk tenker dårlig om deg på grunn av dette eller syns synd på deg. Det er bare sånn at man merker at du sliter pga sykdommen din, og dette syns vi er leit fordi vi ønsker deg det beste, og at du skal få det bedre enn du har det når du er ekstra dårlig. Jeg har sagt det før, men den sykepleieren din burde vært meldt til fylkesmannen dersom han virkelig sier og gjør det du oppfatter/tolker at han gjør. Ikke bare sier han innmari mye rart, men han tar en oppgave (diagnostisering) som han ikke er kvalifisert for å utføre, og det er temmelig dramatisk i og med at han uttaler seg tvert mot din psykiater som har denne kompetansen. Ok. Tar jo medisiner nå. Nei tror ikke det er så gale med den sykepleieren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 Men kjenner meg ikke bra nå,det er sikkert. Lenge siden jeg har vært så dårlig,men alt har nok ikke med psykose å gjøre heller. 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Men kjenner meg ikke bra nå,det er sikkert. Lenge siden jeg har vært så dårlig,men alt har nok ikke med psykose å gjøre heller. Ta imot den hjelpen du kan få. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Janus30 skrev: Ta imot den hjelpen du kan få. Jeg gjør det, tar medisinen. Det er vel bare å vente nå. 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg gjør det, tar medisinen. Det er vel bare å vente nå. Gå deg en tur mens du venter 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg gjør det, tar medisinen. Det er vel bare å vente nå. Det var nok dumt å slutte da. Men gå en kveldstur i det fine vårværet. Anonymkode: 0ddc9...a42 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var nok dumt å slutte da. Men gå en kveldstur i det fine vårværet. Anonymkode: 0ddc9...a42 Som om jeg klarer det nå..er ikke god nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Som om jeg klarer det nå..er ikke god nå. Sett deg litt ut i den friske luften da. Anonymkode: 0ddc9...a42 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sett deg litt ut i den friske luften da. Anonymkode: 0ddc9...a42 Er jo ute og røyker,da sitter jeg ute. Har mest lyst å legge meg, men det var litt tidlig. Får vente til ni. 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Som om jeg klarer det nå..er ikke god nå. Du klarer å rusle noen minutter 0 Siter
Kayia Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 8 timer siden, stjernestøv skrev: Nei tror ikke det er så gale med den sykepleieren. Jo, dersom sykepleieren sier at du ikke er syk i perioder psykiateren sier noe annet, er det virkelig skikkelig galt. Spesielt siden du virker å tro/lytte mer til sykepleieren og ikke til psykiateren. Jeg tror sykepleierens utsagn bidrar til å forverre livkvaliteten din, fordi du ikke tar i mot den hjelpen du trenger i perioder du trenger det som mest. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.