Gå til innhold

Trening uke 18


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jaja, ikke så voldsomt for min del pga sykdom :-(

Jeg får jo aldri begynt joggingen!!!!!

Torsdag: 1,5 km i rask gange - måtte rekke et apotek før kurset...

Fredag: 6 km i rolig tempo (med paracet og pennicillin innabords...)

Lørdag: var med dattera til hestene, men orket ikke ri selv - tilbragte resten av dagen i senga :-(

Søndag: rolig tur i skogen sammen med mannen - 7 km.

:unsure:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag gikk jeg til jobb - det er alt for langt egentlig, nesten 9 km og jeg brukte drøye halvannen time, sier seg selv at det blir bare en veldig sjelden gang. Det hender jeg busser halve veien og går resten da.

Tirsdag gikk jeg tur med en venninne, fugletitting og skravling og tempo deretter. :D

Hele lørdag og søndag har vi grunnet og malt veggene på badet og toalettet + demontert og malt innredningen på badet + demontert og lempet ut det gamle dusjkabinettet. Herregud - jeg henger nesten ikke sammen i dag... Holdt på fra 9-20 på lørdag og 10-20 i går, med en middagspause underveis. Ikke direkte trening, men fy søren som kroppen har fått kjørt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Har i grunnen fått trent ganske bra. Det blir mye gjentagelse, men jogget 15 km fordelt på to turer, syklet en dag og trente styrke 3x

Tror jeg prøver meg på en løp snart. I utgangspunktet er formen ganske bra, men føler meg litt rar og tror jeg brygger på et eller annet. Mulig det bare er pollensesongen som slår til. Får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 timer siden, Gargamel skrev:

Har i grunnen fått trent ganske bra. Det blir mye gjentagelse, men jogget 15 km fordelt på to turer, syklet en dag og trente styrke 3x

Tror jeg prøver meg på en løp snart. I utgangspunktet er formen ganske bra, men føler meg litt rar og tror jeg brygger på et eller annet. Mulig det bare er pollensesongen som slår til. Får se hvordan det går.

Du er flink. Og det er dere andre og. Tre treninger : en skogstur, to korte joggeturer :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Ble to turer i helgen. Det gjorde godt å bare vandre rundt i skogen. Gikk ikke fort, men var ute på tur mellom fire og fem timer begge dagene :) Det var så nydelig vær så var godt å bare rusle rundt uten mål og mening. Var masse værtegn, og snøen var nesten helt borte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Er slapp for tiden når det gjelder trening. Men en løpetrening i dag :). Er blitt litt hekta på å få til å trene minst to ganger i uka.. Ser jo at jeg har teknikken inne etter å ha sett meg selv på film hehe. Så det er bare å fortsette ;). Fikk skryt av andre om at jeg har en veldig bra løpsteknikk :D. Slikt gir litt giv da. Er den medfødt eller ikke ? Jo min familie sier den er medfødt og arvelig :D haha. Men men litt skryt til meg selv og giv til å stå på og til selvtilliten. Stå på alle sammen. Og skryt av dere selv dere og ! Alle fortjener det !

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var bortreist et par dager, men fikk til to. Mangler fortsatt energi av dette kostholdet, men blir i hvert fall svett og får unnagjort noen km med rask gange og litt løping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
8 minutter siden, cilie skrev:

Jeg var bortreist et par dager, men fikk til to. Mangler fortsatt energi av dette kostholdet, men blir i hvert fall svett og får unnagjort noen km med rask gange og litt løping. 

Du er flink !. To ganger er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...