stjernestøv Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 Ang helsevesenet mener jeg. Er med på en gruppe der de fleste bor i usa, ei skrev hun måtte betale tusen dollar for en boks latuda...det hadde hun ikke råd til å ta. Og flere har ikke råd til å gå til lege eller psykiater selv om de trenger det,nå får jeg gratis behandling pga noe psykiateren skrev. Kom bare til å tenke på det, at vi er jo heldige i dette landet her. Enig? 4 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Ang helsevesenet mener jeg. Er med på en gruppe der de fleste bor i usa, ei skrev hun måtte betale tusen dollar for en boks latuda...det hadde hun ikke råd til å ta. Og flere har ikke råd til å gå til lege eller psykiater selv om de trenger det,nå får jeg gratis behandling pga noe psykiateren skrev. Kom bare til å tenke på det, at vi er jo heldige i dette landet her. Enig? Jepp. Da guttungen her ble født viste det seg at han hadde en livstruende hjertefeil og siden da har han hatt 3 stoooore åpne hjerteoperasjoner, flere undersøkelser i narkose, årlige undersøkelser etterhvert som han ble større og "åpen dør" til kardiologen 24/7. Pris? Kr. 0,-. Helt fantastisk! Jeg betaler min skatt med glede for å si det sånn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Skrevet 7. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, Lillemus skrev: Jepp. Da guttungen her ble født viste det seg at han hadde en livstruende hjertefeil og siden da har han hatt 3 stoooore åpne hjerteoperasjoner, flere undersøkelser i narkose, årlige undersøkelser etterhvert som han ble større og "åpen dør" til kardiologen 24/7. Pris? Kr. 0,-. Helt fantastisk! Jeg betaler min skatt med glede for å si det sånn. Ja det er utrolig Alt man tar for gitt en ikke burde ta for gitt men være takknemlig <3 Har ikke tenkt på dette skikkelig før, var en "wake up call" for meg. Og håper det går bra med gutten din nå <3 Endret 7. mai 2018 av stjernestøv 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er utrolig Alt man tar for gitt en ikke burde ta for gitt men være takknemlig <3 Har ikke tenkt på dette skikkelig før, var en "wake up call" for meg. Og håper det går bra med gutten din nå <3 Han er frisk og rask og man skal vite at han har hjertefeil for å se at det er noe med ham, man ser det kun når det kommer til ganske hard fysisk aktivitet. Til daglig merker han ingenting, heldigvis. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Skrevet 7. mai 2018 7 minutter siden, Lillemus skrev: Han er frisk og rask og man skal vite at han har hjertefeil for å se at det er noe med ham, man ser det kun når det kommer til ganske hard fysisk aktivitet. Til daglig merker han ingenting, heldigvis. Det er jo kjempebra Godt vi bor i Norge! 0 Siter
heissenberg Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 Ja de fleste sosiale tjenester i Norge er meget gode En del av det er "fortjent" som et fredelig og tillitsbasert samfunn som har bragt mange fordeler som andre land bare kan drømme om. Men noe handler også om hva vi har gjort med kloden og er litt "blodpenger" på en måte. Oljepengene er jo litt tvilsomme f.eks Men totalt sett er vi vel ikke værre enn folk i andre land tror jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Skrevet 7. mai 2018 (endret) 3 minutter siden, heissenberg skrev: Ja de fleste sosiale tjenester i Norge er meget gode En del av det er "fortjent" som et fredelig og tillitsbasert samfunn som har bragt mange fordeler som andre land bare kan drømme om. Men noe handler også om hva vi har gjort med kloden og er litt "blodpenger" på en måte. Oljepengene er jo litt tvilsomme f.eks Men totalt sett er vi vel ikke værre enn folk i andre land tror jeg. Oljen burde vi latt være der den hører til... Og dol på profilbildet ditt er med rødt Endret 7. mai 2018 av stjernestøv 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Oljen burde vi latt være der den hører til... Og dol på profilbildet ditt er med rødt Nei, er gult, zoomer du inn på bildet vil du se det, men er en optisk illusjon så det ser rødt ut, så du trenger ikke dra til doktor'n det var bare tull Anonymkode: 062ff...ac1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, er gult, zoomer du inn på bildet vil du se det, men er en optisk illusjon så det ser rødt ut, så du trenger ikke dra til doktor'n det var bare tull Anonymkode: 062ff...ac1 Okay 0 Siter
Kayia Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Oljen burde vi latt være der den hører til... Det at vi har hatt flaksen på vår side da kystlinja ble grensesatt, OG det at vi har utvunnet oljeressursene som ble definert innenfor norsk farvann, betaler velferdsgodene du takker for i åpningsinnlegget ditt. Som Gro Harlem Brundtland sa i sin tid - alt har en tendens til å henge sammen med alt... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, Kayia skrev: Det at vi har hatt flaksen på vår side da kystlinja ble grensesatt, OG det at vi har utvunnet oljeressursene som ble definert innenfor norsk farvann, betaler velferdsgodene du takker for i åpningsinnlegget ditt. Som Gro Harlem Brundtland sa i sin tid - alt har en tendens til å henge sammen med alt... Ja det er vel noe i det. Men det er ikke bra at vi driver med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.