AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 Skrevet 7. mai 2018 Bp2 her. Kan det være tegn på at en er i begynnende hypoman fase når en ikke lenger blir trøtt av kveldsosen med Quetiapin? Tar 350 mg (pluss Lamictal i tillegg). Har sovnet greit og enkelt på 350 mg Q inntil nå. Dette er andre kvelden/natta jeg ikke har blitt trøtt og vil sove, av det. Anonymkode: f331b...1ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Ingen som har noen formening? Jeg sovnet til slutt i ett-tida, og våknet rundt halv åtte. Så det kan man vel regne som en god natts søvn. Jeg merker også at jeg er "sykelig trøtt", og har bare lyst til å legge meg igjen. Så da er det vel ikke noen hypomani i kjømda. Anonymkode: f331b...1ed 0 Siter
ColaZero Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 På 8.5.2018 den 0.43, AnonymBruker skrev: Bp2 her. Kan det være tegn på at en er i begynnende hypoman fase når en ikke lenger blir trøtt av kveldsosen med Quetiapin? Tar 350 mg (pluss Lamictal i tillegg). Har sovnet greit og enkelt på 350 mg Q inntil nå. Dette er andre kvelden/natta jeg ikke har blitt trøtt og vil sove, av det. Anonymkode: f331b...1ed Har du en kriseplan? Og om du har, hva går den ut på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.