Gå til innhold

Begynt på Peratsin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har brukt fluanxol 1 mg morgen og kveld en stund for angst og uro. Den har hjelpt godt på angsten, men den gjorde slik at jeg klarte ikke å finne roen i meg. Ganske ubehagelig følelse. Orket ikke mer og har fått peratsin som jeg bad om, kjenner jeg slapper mer av men har fått litt mer angst og uro følelse. skal bruke 4 mg morgen og kveld. har startet på 2 mg morgen og kveld og øke opp i morgen. Jeg er vel ganske fortvilet som ikke klarer å finne en god nok medisin for meg. Føler legen begynner å bli lei meg og. Gir meg en vond følelse. Vurderer å ta 0.5 mg fluanxol men da får jeg vel ubehagelig følelse i hodet igjen. Sliter med angstnervrose og panikk, depresjoner, eu pf. jeg må ha en AP for å fungere best mulig. Men vet snart ikke hvilke medisin som kan virke på angsten og min ustabilitet. Prøvde zyprexa og seroquel uten at dem hjalp. Er det andre lavdoserte AP å prøve som kan virke på angsten? Noen som har erfaringer? Får vel først trappe opp på peratsin og se hvordan det går med angsten.

Anonymkode: eaccb...111

AnonymBruker
Skrevet

Vil prøve å ta en 0.5 mg fluanxol dagelig å se om det hjelper uten at jeg merker så mye av ubehaget som jeg gjorde med høyere dose samtidig med peratsin? dem går fint å kombinere har jeg lest. stemmer vel det?

AnonymBruker
Skrevet

Tatt en 0.5 mg fluanxol og håper det hjelper litt mot angsten. satse på at det er nok med en tabl om dagen

Skrevet

Peratsin/perfenazin er best kjent under handelsnavnet Trilafon. Det var tidligere det mest brukte AP i Norge. Det er omtrent nøytralt på det med dempende vs aktiverende effekter.

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg vet peratsin er trilafon. hadde sånn uro i natt at jeg måtte ta vival og for å få sove av angsten. Føler for å gi opp alt snart. Dette med å finne best mulig medisin for meg er visst umulig. Får bare lide til det går galt.

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt en 0.5 mg fluanxol og peratsin og kjenner mindre angst. Har ikke merket uroen i hodet av fluanxol. Kan jeg gå på begge medisinene samtidig? Bruker lave doser og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...