Gå til innhold

Nozinan lurt for bipolare?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har BP1. Ser at endring i stemningsleie står som "vanlig bivirkning". Litt redd for å ta det på grunn av det. 

Anonymkode: c2867...578

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen innspill?

Anonymkode: c2867...578

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Flytende nozinan var det som reddet meg og fikk meg til å holde ut før jeg fikk virksom medisin mot bipolar 

Endret av elina777
FjellOgDalar
Skrevet

Jeg har tatt det for å få sove når jeg har vært litt for høyt oppe, har bp2. Skal sies at man kan vente seg hangover og tett nese. Jeg ville nok valgt et annet ap om jeg fikk lov til å skrive ut til meg selv ;). Men vi er forskjellige individer. Også er det jo hvilken intensjon man har i forbindelse med et ap. Er det søvn, som stabilisator eller for å knekke psykoser?

stjernestøv
Skrevet

Fikk det for søvn og ble helt tullete i hodet. 

Skrevet

Ved bipolar lidelse er det viktig med regelmessig og lang nok søvn. Til det bruk kan Nozinan være nyttig (om intet annet virker). Jeg synes at andre medisiner bær prøves først. Nozinan er "storslegga".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...