AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 Skrevet 11. mai 2018 Har så mye angst i kroppen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Trenger en god klem. Anonymkode: 3ee42...b5e 0 Siter
tjohei1 Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har så mye angst i kroppen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Trenger en god klem. Anonymkode: 3ee42...b5e D hjelper å trene og være aktiv. Bare det å gå hjelper for meg. Meditasjon, yoga og mindfullness hjelper også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har så mye angst i kroppen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Trenger en god klem. Anonymkode: 3ee42...b5e Klem <3 For meg kan det hjelpe å skifte litt fokus, se på film eller serie. Men er det skikkelig angst må jeg ta vival. 0 Siter
Filicia Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 Klem til deg. Angst er helt grusomt å ha. Jeg vet heller ikke om jeg skal stå, ligge, gå eller sitte siden angsten herjer sånn at jeg blir helt sprø av det. Det sliter meg helt ut. Er så sliten men samtidig har jeg enorm med uro inne i meg som gjør at jeg bare må gå og gå og gå tur siden jeg ikke takler det på en annen måte. Hater indre uro og redselen og alt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 3 minutter siden, Filicia skrev: Klem til deg. Angst er helt grusomt å ha. Jeg vet heller ikke om jeg skal stå, ligge, gå eller sitte siden angsten herjer sånn at jeg blir helt sprø av det. Det sliter meg helt ut. Er så sliten men samtidig har jeg enorm med uro inne i meg som gjør at jeg bare må gå og gå og gå tur siden jeg ikke takler det på en annen måte. Hater indre uro og redselen og alt. Jeg klarer ikke gå pga svimmelheten. Fikk panikkanfall i kveld, måtte bare ta vival og føler meg så sliten nå. Var sikker på jeg kom til å dø. 0 Siter
Filicia Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 20 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg klarer ikke gå pga svimmelheten. Fikk panikkanfall i kveld, måtte bare ta vival og føler meg så sliten nå. Var sikker på jeg kom til å dø. ❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.