Gå til innhold

Gammel musikk , men herlig!.


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    26

  • AnonymBruker

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
8 timer siden, Mina1 skrev:

Her kan dere lime inn gammel musikk som dere liker. Jeg slapper skikkelig av til en del gamle låter. Jeg kan høre på alt fra gammel til ny musikk. Og i de fleste sjangre. Elsker musikk. 

Her er en låt som jeg liker teksten på og musikken : Teksten er så avslappende og skaper fred og ro i hele min kropp : :) <3 . @stjernestøv: liker du slik musikk også, og dere andre? Noen som liker å høre på alt mulig med innholdsrike tekster? :) 

Liker teksten: "Du er en sensasjon, bare tro på deg selv og vær den du er. Livet er et under, ingen dag er lik. Du er sånn som dagen. Du er helt unik." 

https://www.youtube.com/watch?v=4YB8zDHsUig&list=PLV8hz-jcnGHKVaxt3ICuEoQSTOakVvdCi&index=6

Gammel herlig musikk.

 

Anonymkode: 391ff...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja fin den :) Føler meg deprimert nå, så nå skal jeg høre musikk. 

Det er lurt. Hør musikk med bra tekster. Jeg vet godt hvordan det kjennes å være deppa. 

Jeg føler meg totalt i kaos i hodet mitt. Daten min sendte meg bilder av seg selv og jeg klarer ikke å forstå hvordan det går at en så pen mann kan like akkurat meg. Herregud ! Nei forstår det ikke!!!!! Han er penere enn hva jeg søkte etter !!!!!!!! Han har invitert meg med på alt mulig, sier sånne følsomme ord om hva han føler om meg og jeg lurer på om han tuller og leker med følelsene mine.... huff . Kræsjer jo helt i hodet mitt av dette her. Hehe huff..  kræsj .. har ikke sunt av dette her. Fordi jeg tror at han leker med hjertet mitt hehe. Huff 

Sier bare : trenger avkjølende musikk ;). Herregud hehe huff 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er lurt. Hør musikk med bra tekster. Jeg vet godt hvordan det kjennes å være deppa. 

Jeg føler meg totalt i kaos i hodet mitt. Daten min sendte meg bilder av seg selv og jeg klarer ikke å forstå hvordan det går at en så pen mann kan like akkurat meg. Herregud ! Nei forstår det ikke!!!!! Han er penere enn hva jeg søkte etter !!!!!!!! Han har invitert meg med på alt mulig, sier sånne følsomme ord om hva han føler om meg og jeg lurer på om han tuller og leker med følelsene mine.... huff . Kræsjer jo helt i hodet mitt av dette her. Hehe huff..  

Du er nok verdt det for han <3 Du er nok en flott jente :) Men holder med deg i å ha is i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Du er nok verdt det for han <3 Du er nok en flott jente :) Men holder med deg i å ha is i magen. 

Takk så snillt sagt stjernestøv. <3. 

Dette skulle tro var laget fra en film altså. Først blir jeg så såret av eksen og tror at det er kun han jeg kunne være tiltrukket av... Og så såret han meg så intenst og hardt. Jeg slet. Og så dukker plutselig drømmeprinsen opp hahaha. En som var langt over de krav jeg har satt til en mann. Jeg hadde ikke så høye krav !!!! Hehe herregud haha. Og trodde aldri at en så sjarmerende mann med det glimtet i øye... kunne like meg av alle kvinnfolk. Og hvorfor var den fyren singel ? Skulle jo tro at damene hadde tatt han for lengst. 

Nei jeg får holde meg litt kjølig fordi det er lurt. Jeg kjenner at dette er en mann kan kan få en skikkelig tung kjærlighetssorg over ;)  så jeg må passe meg. 

Får finne sanger som handler om å passe på hjertet sitt ;) Godt du forstår at dette er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk så snillt sagt stjernestøv. <3. 

Dette skulle tro var laget fra en film altså. Først blir jeg så såret av eksen og tror at det er kun han jeg kunne være tiltrukket av... Og så såret han meg så intenst og hardt. Jeg slet. Og så dukker plutselig drømmeprinsen opp hahaha. En som var langt over de krav jeg har satt til en mann. Jeg hadde ikke så høye krav !!!! Hehe herregud haha. Og trodde aldri at en så sjarmerende mann med det glimtet i øye... kunne like meg av alle kvinnfolk. Og hvorfor var den fyren singel ? Skulle jo tro at damene hadde tatt han for lengst. 

Nei jeg får holde meg litt kjølig fordi det er lurt. Jeg kjenner at dette er en mann kan kan få en skikkelig tung kjærlighetssorg over ;)  så jeg må passe meg. 

Får finne sanger som handler om å passe på hjertet sitt ;) Godt du forstår at dette er vanskelig. 

Ja du får finne sanger som passer :) Stå på!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du er nok verdt det for han <3 Du er nok en flott jente :) Men holder med deg i å ha is i magen. 

Sier bare : dette er helt merkelig ... utrolig rart at en slik pen mann plutselig dukket opp av det blå ;) . Langt over mine krav på et utseende på menn. Han ser ut som rene fotomodellen. Her må jeg være forsiktig med meg selv altså. Tenk om han er en sånn forfører ovenfor kvinner ;). Vet jo aldri...  Han ser ut som en sånn fyr som alle damer liker...... merkelig altså... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du får finne sanger som passer :) Stå på!! 

Jeg må finne sanger som passer ja ;) hehe. Huff. Plagsomt egentlig. Altså skulle jo tro at jeg er lykkelig nå etter å ha møtt en mann som er å smelte av. Han har sendt meg masse ord om hvor mye han føler for meg i hele dag så jeg er helt rar i hodet fordi jeg vet ikke om jeg skal tro det eller ikke ;). 

Er faktisk bedre med en fyr som ikke er så pen for da blir jeg ikke så stresset som nå .. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Sier bare : dette er helt merkelig ... utrolig rart at en slik pen mann plutselig dukket opp av det blå ;) . Langt over mine krav på et utseende på menn. Han ser ut som rene fotomodellen. Her må jeg være forsiktig med meg selv altså. Tenk om han er en sånn forfører ovenfor kvinner ;). Vet jo aldri...  Han ser ut som en sånn fyr som alle damer liker...... merkelig altså... 

Ja har skjønt det hehe :D Du får se hvordan det utvikler seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg må finne sanger som passer ja ;) hehe. Huff. Plagsomt egentlig. Altså skulle jo tro at jeg er lykkelig nå etter å ha møtt en mann som er å smelte av. Han har sendt meg masse ord om hvor mye han føler for meg i hele dag så jeg er helt rar i hodet fordi jeg vet ikke om jeg skal tro det eller ikke ;). 

Er faktisk bedre med en fyr som ikke er så pen for da blir jeg ikke så stresset som nå .. 

Du er vel pen selv og da ;) De ekotiske liker ofte nordiske damer. Har blitt bitt av det jeg og en gang i tiden, av eksotiske sjarmører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja har skjønt det hehe :D Du får se hvordan det utvikler seg. 

Ja han ser ut som en sånn du ser på film. En kvinnesjarmør som har med seg hele seg i sjarmen. De øynene .. det smilet ..  det er sånn : altfor wow ... 

Jeg må være forsiktig her. Er nesten slik at jeg snart leter etter en film om en kvinnesjamør som går rundt å finner på ting hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du er vel pen selv og da ;) De ekotiske liker ofte nordiske damer. Har blitt bitt av det jeg og en gang i tiden, av eksotiske sjarmører. 

Ja han er ikke norsk. Og det mer eksotisk ut enn norske. Så mulig han liker norske kvinner ;) . Er ofte slik ja hehe. Flaks for meg om det han sier er sant. Hvis han ikke har sett meg i feil belysning ? Hahaha eller glemt linsene hjemme når han møtte meg hehe 

Man kan bli bitt av de .. ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja han ser ut som en sånn du ser på film. En kvinnesjarmør som har med seg hele seg i sjarmen. De øynene .. det smilet ..  det er sånn : altfor wow ... 

Jeg må være forsiktig her. Er nesten slik at jeg snart leter etter en film om en kvinnesjamør som går rundt å finner på ting hehe 

Ja kjenner typen. Var så betatt av en kurder selv, men det var bare dans og morro...fyllegreier. Han hadde dame og jeg mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja han er ikke norsk. Og det mer eksotisk ut enn norske. Så mulig han liker norske kvinner ;) . Er ofte slik ja hehe. Flaks for meg om det han sier er sant. Hvis han ikke har sett meg i feil belysning ? Hahaha eller glemt linsene hjemme når han møtte meg hehe 

Flott mann sikkert! Håper han er seriøs :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kjenner typen. Var så betatt av en kurder selv, men det var bare dans og morro...fyllegreier. Han hadde dame og jeg mann. 

Ja ikke sant ? Det er nettopp det som kan skje her og. Lett å bli bitt. Jeg må ikke tro eller gå fem på. Han har til og med invitert meg med til hjemlandet med datoer og alt. Vet ikke om jeg klarer å tro dette eller om han bare tuller  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Flott mann sikkert! Håper han er seriøs :) 

Han er skikkelig flott !!!! Men om han bare tuller så er han en ordentlig tullekopp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja ikke sant ? Det er nettopp det som kan skje her og. Lett å bli bitt. Jeg må ikke tro eller gå fem på. Han har til og med invitert meg med til hjemlandet. Vet ikke om jeg klarer å tro dette eller om han bare tuller  

Det var nå litt tidlig, men han er vel virkelig betatt av deg da. Jeg fikk tilbud om å bli hans tredje kone hehe ;) Men dere har jo kontakt i edru tilstand også, da er det mer seriøst. Men han var virkelig en flott mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Han er skikkelig flott !!!! Men om han bare tuller så er han en ordentlig tullekopp ;)

Ja da er han det, men da må du ta det for det det er ;) Husk is i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja da er han det, men da må du ta det for det det er ;) Husk is i magen!

Synd at det skal være sånn at man ikke helt kan føle seg trygg på en mann, men jeg har lært på den tunge måten om at man aldri vet med en mann.  ;) . Ice in my stomach. Mulig det er en låt som heter det stjernestøv. 

I går så tenkte jeg på fyren hele tiden... I morges var jeg mer kald igjen.. og klarte å holde fatningen. Og så kommer alle de varmende smigrende ordene fra han... pluss bilder av han... og jeg smelter igjen... Jøss. Jeg skal forsøke å fryse meg til igjen. Viktig for ellers så blir det mulig en god smell!. Men går dette her dårlig så kommer jeg til å ta en datepause igjen. Det er sikkert!. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...