Gå til innhold

Trening uke 20


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Da er uken gått folkens, og oppdateringene er i gang :D . Hvordan går det med dere sprekinger? Alltid så imponert over treningsviljen og innsatsen deres. Inspirerende!. 

Jeg har trent 6 ganger denne uken. Oi jeg trodde jeg hadde trent lite, men når jeg tenker etter så ble det mye mer enn jeg trodde: 4 gåturer, og 2 løpeturer. :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg er fornøyd! Kunne jo alltids ha vært en økt eller to til, men jeg er fornøyd:

Tirsdag syklet jeg til og fra jobb for første gang etter vinteren, 7,3 km hver vei. Pluss løp/gikk litt i 5 km til og fra korøvelse. Løp da også for første gang etter vinteren 😀 Dødstungt!!!

17.mai ble det jo litt gåing i byen, men det regner jeg ikke med.

18.mai løp jeg 2,5 km i ett i skogen. Deilig!

I går red dattera og jeg på en kjempefin tur i skogen - 6 km. Bruker mamge stabilisrrimgsmuskler i korsrygg, mage, sete og lår, så det får bli min styrketrenimgsøkt denne uka!

I kveld har jeg nettopp løpt 4,9 km i skogen. Deilig å ha funnet løpeformen igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble en travel uke med gjester, 17 mai etc. Fikk til en 11 km joggetur, pluss styrketrening. Så var det en liten topptur i helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
12 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg er fornøyd! Kunne jo alltids ha vært en økt eller to til, men jeg er fornøyd:

Tirsdag syklet jeg til og fra jobb for første gang etter vinteren, 7,3 km hver vei. Pluss løp/gikk litt i 5 km til og fra korøvelse. Løp da også for første gang etter vinteren 😀 Dødstungt!!!

17.mai ble det jo litt gåing i byen, men det regner jeg ikke med.

18.mai løp jeg 2,5 km i ett i skogen. Deilig!

I går red dattera og jeg på en kjempefin tur i skogen - 6 km. Bruker mamge stabilisrrimgsmuskler i korsrygg, mage, sete og lår, så det får bli min styrketrenimgsøkt denne uka!

I kveld har jeg nettopp løpt 4,9 km i skogen. Deilig å ha funnet løpeformen igjen!

 

 

Må regne med alt ;) hehe. Litt gåing er også trim :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
11 minutter siden, Gargamel skrev:

Det ble en travel uke med gjester, 17 mai etc. Fikk til en 11 km joggetur, pluss styrketrening. Så var det en liten topptur i helgen. 

11 km.. ,gargamel... Det er jo nesten et halvmaraton :) .Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, Mina1 skrev:

11 km.. ,gargamel... Det er jo nesten et halvmaraton :) .Du er flink!

Det blir en liten ekstra sving på standard-løypa mi fordi en vei er stengt. Da blir det litt lenger enn 10 km. Jeg har også litt i bakhodet å øke på litt forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
1 minutt siden, Gargamel skrev:

Det blir en liten ekstra sving på standard-løypa mi fordi en vei er stengt. Da blir det litt lenger enn 10 km. Jeg har også litt i bakhodet å øke på litt forsiktig. 

Du er flink. Men husk en ting: ikke tren altfor langt i lengden. Det som jeg har gjort er å kjøre opp to til tre måneder før et halvmaratonløp med lange distanser. Nå løper jeg bare 3-5 kilometer på løpeturene, og går 3-5 km i tillegg. Jeg har hørt nok av de som sliter seg ut med å trene ganske langt hele året. Men det holder å løpe langt i småperioder i løpet av året, for det tærer veldig på kroppen. Man blir ganske utmattet dersom man holder på med langkjør i lengden. 

Jeg synes du er flink :)! Stå på! .Når du klarer over 10 km så klarer du lett et halvmaraton. Og det er mange som ikke løper lengre enn 16 til toppen 18 km på treningene.Og så deltar de i halvmaraton på 21.1 km. Det funker helt fint. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svømt 2 gsnger på ferie. Lot bevisst treningstøyet bli igjen hjemme. Angrer på deg egentlig - men harjo ikke akkurat trent mye d siste året heller... Fokuserer mest på kosthold nå, m mål om 3-4 økter framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Har blitt litt lite denne uken. Har hatt besøk, så har vandret en del i byen, men ikke gått på turer i skogen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...