Gå til innhold

Tips til fastlege med peil på mentale lidelser: Østlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!!

Jeg har bipolar 1 og ptsd. Hadde en perfekt fastlege, men nå må jeg finne en ny. Akkurat for øyeblikket har jeg en fastlege som ikke virker interessert eller kunnskapsrik når det kommer til psykiske sykdommer og ei heller om medisinering. Man kan jo ikke bytte ofte, så er redd for å velge en som ikke kan hjelpe meg. 

Hvis du bor i nærheten av Bærum, Drammen, Asker, Spikkestad, Røyken eller Slemmestad og har kjennskap til en fastlege som forstår seg på psykiske lidelser - vær snill og gi meg tips! :)

Anonymkode: 58761...33a

AnonymBruker
Skrevet

Anne Jacobsen, Bekkestualegene. Dessverre må man belage seg på å vente en god stund til hun får ledige plasser på lista si.

Anonymkode: 609a7...085

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Flere med tips? :)

Anonymkode: 58761...33a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...