AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 Skrevet 31. mai 2018 Hei!! Jeg har bipolar 1 og ptsd. Hadde en perfekt fastlege, men nå må jeg finne en ny. Akkurat for øyeblikket har jeg en fastlege som ikke virker interessert eller kunnskapsrik når det kommer til psykiske sykdommer og ei heller om medisinering. Man kan jo ikke bytte ofte, så er redd for å velge en som ikke kan hjelpe meg. Hvis du bor i nærheten av Bærum, Drammen, Asker, Spikkestad, Røyken eller Slemmestad og har kjennskap til en fastlege som forstår seg på psykiske lidelser - vær snill og gi meg tips! :) Anonymkode: 58761...33a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Skrevet 1. juni 2018 Anne Jacobsen, Bekkestualegene. Dessverre må man belage seg på å vente en god stund til hun får ledige plasser på lista si. Anonymkode: 609a7...085 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Skrevet 2. juni 2018 Takk. Flere med tips? Anonymkode: 58761...33a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.