Gå til innhold

Ukas vekt - uke 22


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Har veid meg ca en gang i uka den siste måneden, og det ble ikke noe videre vektnedgang for min del:wacko: Kom meg heldigvis ned fra "all time high" på 78,2 eller hva det nå var en gang i vinter, og tilbake dit jeg pleier å ligge, men ikke noe videre. I dag veide jeg 75,4 kilo, og det ser ut til at der blir jeg. Har imidlertid vært veldig aktiv de siste ukene med både sykling, gåturer og jogging, og jeg håper at økt jogging nå fremover kan gjøre at en kilo eller to forsvinner på sikt....

Mannen min mener for øvrig at jeg har blitt mye strammere i fisken både i mage, rompe og lår - så det er jo godt mulig at jeg har økt muskelmassen noe :) 

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vekt hjemme, men veide meg hos legen i går. 50 kg nå, opp litt over tre kg siden påske der altså. Vi har nå alle vårt 😝 men det går rette veien - vil ikke opp mer enn max to kg (og da muskler fortrinnsvis) til 🙃😋

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det varierer fra dag til dag, men ligger mellom 53 og 54 og er der jeg skal være. Er 1,72 høy . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Kayia skrev:

Har ikke vekt hjemme, men veide meg hos legen i går. 50 kg nå, opp litt over tre kg siden påske der altså. Vi har nå alle vårt 😝 men det går rette veien - vil ikke opp mer enn max to kg (og da muskler fortrinnsvis) til 🙃😋

Altså 47 kg ved påske? Du må spise opp maten din, Kayia! Bra det går rett vei. 🙂

Jeg er 81 i dag og kulle vel vært litt tynnere. Har ikke direkte mage, men alt over ~80 blir rent flesk rundt livet 😛 78 hadde vært bra. Vanskelig med så langhelger og det stadig er is, sosiale ting, grilling etc.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Altså 47 kg ved påske? Du må spise opp maten din, Kayia! Bra det går rett vei. 🙂

Jeg er 81 i dag og kulle vel vært litt tynnere. Har ikke direkte mage, men alt over ~80 blir rent flesk rundt livet 😛 78 hadde vært bra. Vanskelig med så langhelger og det stadig er is, sosiale ting, grilling etc.

Var skrinn i påsken ja, er jo 1,67 høy. Hadde lite matlyst men tvang i meg mat. Gikk likevel ned, og var rett under 47 på det minste. Jeg er relativt godt trent, men merket at også musklene forsvant tilslutt, og muskelmassen vil jeg ha tilbake.. 😛 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, Gargamel skrev:

Altså 47 kg ved påske? Du må spise opp maten din, Kayia! Bra det går rett vei. 🙂

Jeg er 81 i dag og kulle vel vært litt tynnere. Har ikke direkte mage, men alt over ~80 blir rent flesk rundt livet 😛 78 hadde vært bra. Vanskelig med så langhelger og det stadig er is, sosiale ting, grilling etc.

 

Langhelger gir ekstra tid til trening, tenker nå jeg som sitter på jobb i dag også. Blir bare 1 dag med helg for meg denne helga 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
3 minutter siden, Kayia skrev:

Var skrinn i påsken ja, er jo 1,67 høy. Hadde lite matlyst men tvang i meg mat. Gikk likevel ned, og var rett under 47 på det minste. Jeg er relativt godt trent, men merket at også musklene forsvant tilslutt, og muskelmassen vil jeg ha tilbake.. 😛 

Etter skilsmissen ramlet jeg ned til 49 og da ble jeg for mager. Mistet muskler jeg også og har trent styrke for harde livet etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Etter skilsmissen ramlet jeg ned til 49 og da ble jeg for mager. Mistet muskler jeg også og har trent styrke for harde livet etter det :)

Ikke overrasket over at kroppene våre reagerer likt. Vi er nokså likt bygd, og tror vi trener og spiser noe likt også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Langhelger gir ekstra tid til trening, tenker nå jeg som sitter på jobb i dag også. Blir bare 1 dag med helg for meg denne helga 😏

Sant nok, men jeg har nok ikke trent mer enn vanlig allikevel. Jeg har det kanskje litt for god for tiden🙂. Jeg går ned i vekt hvis jeg gnager på masse bekymringer og sover dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På 2.6.2018 den 13.51, Gargamel skrev:

Jeg har det kanskje litt for god for tiden🙂

Bra det da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått på stedet hvil de siste ukene, men har iallefall ikke gått opp igjen de kiloene jeg hadde gått ned. Jobber hver dag med saken, men synes det er vanskelig. Til tross for varmen så er jeg fortsatt sulten døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...