Gå til innhold

Hjelpe barn med boligkjøp? Spesielt om særkullsbarn


morsan

Anbefalte innlegg

På 8.6.2018 den 17.51, Kayia skrev:

Tusen takk morsan! 🤗 Jeg husker jeg ble like overrasket som dere er nå dengang du og eksen brøt, vi to bruker nok dol temmelig likt ;) Er det lenge siden nå, to år? Tre? Virkelig godt å se at alt har blitt til så veldig til det bedre for deg :) 

Jeg står midt i «si opp abonnement/tegne abonnement, fixe papirer, avslutte forsikring, tegne ny» etc-fasen jeg nå- argh tidkrevende og kjedelig... Begge er ganske slitne akkurat nå, men jeg tror vi har lagt de vondeste opplevelsene og prosessene bak oss. Glad det er sommer by the way, lettere å gjenvinne energi med ferie, venner og sol ☀️😊

Så hyggelig tilbakemelding :) Ja, skjønner folk kunne bli overrasket - hadde holdt de kjipe tingene mest for meg selv - også overfor familie og IRL-venner. Det er faktisk fem år siden nå, så åra går. :D 

Og ja, tror det er bedre med sommer og sol og venner. Det meste føles lettere da. Håper virkelig det bare går oppover fra nå av, men ikke gi opp om det kommer «down perioder» – det kan fort skje, men vil bare være en liten dump i veien videre. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...