Soletti Skrevet 6. juni 2018 Skrevet 6. juni 2018 Dette er min oppgave frem til neste time hos psyk i kommunen. Hva vil jeg ha hjelp til... jeg vet jo ikke det, alt svinger og er så sammensatt. Jeg har ett vindu på ca 3,5 timer hvor jeg holder meg ok feks i en jobb. Så er jeg mentalt sliten og bruker all energi på å holde igjen så jeg ikke biter hue av folk. Jeg må ha en lang pause helt alene uten støy for å kunne fortsette dagen. Det fungerer dårlig i jobb. Jeg har en kropp som varsler lenge før jeg selv oppfatter hva som skjer. Feks sosialt hvor alt er trivelig og greitt men så sier plutselig kroppen ifra om at det ikke er greitt. Da starter hodepine, muskelsmerter, magesmerter og diaré osv osv men hva ønsker jeg meg? Jobb? Ufør? En kombinasjon av de to? Slette den indre stemmen/følelsen som varsler kroppen? 0 Siter
kupton Skrevet 6. juni 2018 Skrevet 6. juni 2018 Kanskje du ønsker deg større sosial utholdenhet? 0 Siter
Betti 11 Skrevet 6. juni 2018 Skrevet 6. juni 2018 Det er en god spørsmål og det vet jeg også ikke ennå. Jeg er sikkert at sykepleieren spør meg også om det. Hva ønsker du? Vil du legge deg in for en kort tid eller ønsker du en støttekontakt. Jeg håper du finner svarene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni 2018 Skrevet 6. juni 2018 10 timer siden, Soletti skrev: Dette er min oppgave frem til neste time hos psyk i kommunen. Hva vil jeg ha hjelp til... jeg vet jo ikke det, alt svinger og er så sammensatt. Jeg har ett vindu på ca 3,5 timer hvor jeg holder meg ok feks i en jobb. Så er jeg mentalt sliten og bruker all energi på å holde igjen så jeg ikke biter hue av folk. Jeg må ha en lang pause helt alene uten støy for å kunne fortsette dagen. Det fungerer dårlig i jobb. Jeg har en kropp som varsler lenge før jeg selv oppfatter hva som skjer. Feks sosialt hvor alt er trivelig og greitt men så sier plutselig kroppen ifra om at det ikke er greitt. Da starter hodepine, muskelsmerter, magesmerter og diaré osv osv men hva ønsker jeg meg? Jobb? Ufør? En kombinasjon av de to? Slette den indre stemmen/følelsen som varsler kroppen? Nei nå vet ikke jeg hva jeg vil ha hjelp til heller, men tåle mer tenker jeg...om man kan få hjelp til det. Men merker jeg blir ikke sååå sliten som jeg ble tidligere, det er jo bra. 0 Siter
Soletti Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Skrevet 7. juni 2018 19 timer siden, kupton skrev: Kanskje du ønsker deg større sosial utholdenhet? Det var en god ide pluss at jeg ønsker at kroppen kan roe ned sine reaksjoner på det sosiale. 0 Siter
Soletti Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Skrevet 7. juni 2018 Klem til dere Betti 11 og stjernestøv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.