Gå til innhold

Trening uke 23


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Det er jo så varmt i sjøen at denne uka har jeg hatt tre svømmeøkter :D Gøy!

Mandag: svømte ca 700 meter i sjøen etter jobb.

Tirsdag: Løp 5 km i skogen. Ny løype - ekstremt tett kratt, så det gikk ikke så fort..

Onsdag: Løp til jobb  7 km, syklet hjem fra jobb, Om ettermiddagen gikk jeg ned på stranda like ved oss (500 meter fra huset) og svømte 1000 meter i sjøen :o:lol: Så langt har jeg aldri svømt før i sjø!

Torsdag: Syklet frem og tilbake til jobb.

Fredag: sommerfest med jobben :blink::D

Lørdag: Svømte 1000 meter i sjøen hos min far. Utrolig deilig - helt til jeg brant meg på en brennmanet :wacko:

Søndag: Sang med koret både formiddag og kveld (konsert) - så da trente jeg lunger, magemuskler og hjerne :)

En morsom og variert treningsuke i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket meg også i helgen at manetene er på vei. Dermed slutt på lengre svømmeturer (i den grad jeg har holdt på med sånt - maks et par hundre meter) for min del. Men forhåpentlig mye bading også i fortsettelsen likevel.

I løpet av uka fikk jeg to styrkeøkter på treningsenteret og tre timelange sykkelturer i relativt høyt tempo i kupert terreng, så treningsmessig ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har økt innsatsen litt og kom opp i 21 km løping sist uke, mot normal 15.

I tillegg var det styrketrening og en minifjelltur.

Jeg er fornøyd. Ikke helt på @påskelilje-nivå, men allikevel

1 time siden, påskelilje skrev:

 

Fredag: sommerfest med jobben :blink::D

Jeg føler du slakker litt på standarden for hva som skal regnes med av "trening":mellow:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
4 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har økt innsatsen litt og kom opp i 21 km løping sist uke, mot normal 15.

I tillegg var det styrketrening og en minifjelltur.

Jeg er fornøyd. Ikke helt på @påskelilje-nivå, men allikevel

Jeg føler du slakker litt på standarden for hva som skal regnes med av "trening":mellow:.

Hæ? Mener du at sommerfest og ekstremtrening av biceps for å løfte vinglass og ølbokser ikke regnes med :o:P

Nei - det var vel egentlig for å vise at jeg ikke er så himla flink og prektig som jeg virker når jeg lister opp alle disse mer eller mindre intensive treningsøktene mine her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
4 timer siden, Xtra skrev:

Merket meg også i helgen at manetene er på vei. Dermed slutt på lengre svømmeturer (i den grad jeg har holdt på med sånt - maks et par hundre meter) for min del. Men forhåpentlig mye bading også i fortsettelsen likevel.

I løpet av uka fikk jeg to styrkeøkter på treningsenteret og tre timelange sykkelturer i relativt høyt tempo i kupert terreng, så treningsmessig ganske bra.

Nå har jeg målt opp to distanser i ferskvann som jeg kan prøve meg på når manetene inntar Sørlandet for alvor. Det var litt gøy å svømme langt ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

For ei imponerende uke du har hatt da 🙂

Her ble det 3 styrketreningsøkter på Evo. Oppvarming i oppoverbakke på tredemølla.

Søndag ble det 4,6 mil i marka på sykkel. Det kjenner jeg i dag. Føler meg overtrent 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har økt innsatsen litt og kom opp i 21 km løping sist uke, mot normal 15.

I tillegg var det styrketrening og en minifjelltur.

Jeg er fornøyd. Ikke helt på @påskelilje-nivå, men allikevel

Jeg føler du slakker litt på standarden for hva som skal regnes med av "trening":mellow:.

Hvis sommerfesten innebærer mye dansing så er vel det god trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mine faste 2 treningsøkter på 90 min, pluss at jeg har begynt å trene 45 min før jeg skal til manuell terapeuten (en gang i uka). Da ror jeg i 15 min og så trening i slynge i 30 min. Slynge trening er mye morsommere en styrketrening med apparater og sikkert mye tyngre. Iallefall greier jeg å presse meg mer i slynga enn på apparatene :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
9 timer siden, emilie321 skrev:

Hvis sommerfesten innebærer mye dansing så er vel det god trening:)

Vel... er enig i det. Men det var ikke dans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

For ei imponerende uke du har hatt da 🙂

Her ble det 3 styrketreningsøkter på Evo. Oppvarming i oppoverbakke på tredemølla.

Søndag ble det 4,6 mil i marka på sykkel. Det kjenner jeg i dag. Føler meg overtrent 😁

 

Det var jo bra da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Jobber med å være mer i aktivitet. Ble en lengre gåtur i marka, og ellers et par rusleturer. Er ikke noe særlig, men bedre enn ingen aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent 3 ganger i uka de siste ukene og i dag begynte resultatene å sees, økte vektene på samtlige apparater. Det var en god følelse :) Synes også det er mye gøyere å ro enn å sitte på ergometersykkelen, tror kanskje at jeg greier å presse meg litt mer på romaskinen enn på sykkelen.

I dag er jeg fornøyd med treningsinnsatsen min :)

Det er en god følelse :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...