stjernestøv Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 Jeg får vite det i morgen,men det er så ubehagelig å legge seg med dette. Kan jeg ta to akineton på en gang? Vil det hjelpe? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Skrevet 13. juni 2018 Men det hjalp forsåvidt med vival i går kveld, men kan jo ikke ta det hver kveld heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 akatasi er det rastløse ben? Mener å ha hørt at akineton ikke hjelper så bra mot det. Anonymkode: 5d3dc...095 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Skrevet 13. juni 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: akatasi er det rastløse ben? Mener å ha hørt at akineton ikke hjelper så bra mot det. Anonymkode: 5d3dc...095 Ja det er det, var helt for jævlig i går når jeg la meg.Får heller bare ta vival da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Skrevet 14. juni 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: akatasi er det rastløse ben? Mener å ha hørt at akineton ikke hjelper så bra mot det. Anonymkode: 5d3dc...095 Kunne ta to, men hvis det ikke hjelper så er det jo ikke vits. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 14. juni 2018 Skrevet 14. juni 2018 17 timer siden, stjernestøv skrev: Ja det er det, var helt for jævlig i går når jeg la meg.Får heller bare ta vival da. Har ikke greie på rastløse ben som diagnose, slik du nevner. Men også jeg kan noen ganger være urolig i kroppen, som er plagsomt når man skal sove. Mot dette hjelper det godt med hard styrketrening og etterfølgende strekking av musklene. Da blir man deilig tung i kroppen etterpå 🙂. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, Xtra skrev: Har ikke greie på rastløse ben som diagnose, slik du nevner. Men også jeg kan noen ganger være urolig i kroppen, som er plagsomt når man skal sove. Mot dette hjelper det godt med hard styrketrening og etterfølgende strekking av musklene. Da blir man deilig tung i kroppen etterpå 🙂. Det hjelper nok ikke på dette, det er en bivirkning. Har hatt det flere ganger før også, man blir veldig rastløs og klarer ikke ligge i ro. En vond følelse, er også stiv i nakke og skuldre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.