Gå til innhold

Trump er en Rasistisk diktator. hva synes dere?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Madelenemie
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville nok vært det beste ja (han sier en del dumme ting han også men tror det er mest for å forsøke blidgjøre Demokratene til å like han), men det vil aldri skje, av en eller annen merkelig grunn tror Sanders at Demokratene (som rigget valget mot han forrige presidentvalg, som førte til at Trump vant.., fordi hans verdier ikke stemmer overens med donorene til partiet), denne gangen vil la han få kjøre på. Selv om Partiet nå har endret regelverket sitt slik at de denne gangen kan legge ned veto mot kandidater som avviker for mye fra deres "verdier", og er det noen som gjør det, er det Sanders. Så igjen vil Sanders kaste bort muligheten sin på Demokratene, og håpet forsvinner for amerikanerne i lang tid fremover, han er for gammel for 2024 og 2020 er over før det begynte for han. Synd at han ikke klarte å innse dette tidligere og forsøkt å jobbe for et 3. parti, nå dør han ut uten å oppnå noe som helst... 

Det er som Trump ville sagt, SAD!

Anonymkode: 81e75...069

Ja:-(

Er ikke uenig i det du skriver...

Men håper han har oppnådd noe...ved å gi mange unge håp om at det selv i et topartisystem er mulig å vine frem.

Men jeg ser jo det demokratene gjorde...og inni mellom tenker jeg Sanders er mer naiv enn meg...men er han det? Eller spiller han? 😞 Til og med jeg greide tenke tanker som at "her er det ugler i mosen" under utfrasingen av Sanders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Han tar helt kolavippen til slutt tror jeg. Grunnen rart han ikke bare sliter seg ut i alle de gale vurderingene. Hvis det ikke bare er et propagandaapparat som er der ute med følere uten at han selv har tenkt en tanke. Det er en rar utvikling vi er vitne til i dag på mikro og makroplan. Bare skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er veldig mange mennesker som prøver å ta igjen sin tapte barndom hele livet tror jeg. Kanskje det er hva som driver ham om man skulle prøve å psykologisere.  Hva kan i det hele tatt få noen til å ønske seg en sånn jobb og hvordan forstå at han gjør jobben akkurat slik. Kanskbe han er så preget av dette politiske miljøet at han ikke lenger er seg sekv. Så fremmedgjort liksom. Veldig rart at fremdeles er det visst mange som sier de hadde stemt på ham igjen. Men jeg tror mye er trist der nå i Amerika mener jeg. Det er jo vanskelige tider over hele verden. 

Allikevel tror jeg hva som først og fremst når historiebøkene om denne epoken vi er i er dette om "den arabiske våren" som er vanskelig å få tak på hva er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg mener virker som han har et forkvakkla syn på alt. Og det har jo en diktator vil jeg tro.

enig.

 

og her blir han lurt også:

 

Dagbladet.no: Kim og Trump - Hevder Kim tar innersvingen på Trump: - De forsøker å lure oss.
https://www.dagbladet.no/nyheter/hevder-kim-tar-innersvingen-pa-trump---de-forsoker-a-lure-oss/69976020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Spørs om ikke han bare er en av så mange mennesker i dag som ikke får livet sitt til å funke. Også finner de på noe og han har da lyktes i sitt prosjekt og blitt president. Og tjener mye penger som mange mener alt handler om. Veldig synd alt bærer preg av så smale interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ikke helt der ennå tror jeg ,men enkelte mennesker hvor Trumf er inkludert  må ha det så helt forferdelig lett ganske enkelt.

Folk flest har da også bare begynt å innta en lett overbærende holdning til alt som kommer har jeg langt merke til i reportasjene jeg har hørt den seneste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...