Blomsterfluen Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) kan det være noe jeg bør sjekke opp videre? vikarlegen i 20 årene sa at jeg skal ta ny urinprøve i august når fastlegen er tilbake for å se om det er mikroskopiske (usynlig blod) blod spor da også. hun sa at "det var mindre blod i dag enn sist og blodet i dag kan komme fra hånda eller hudsår og mensrester så det er ikke noe å være redd for" selvom jeg hadde mensen når jeg tok urinprøven sist fredag og da er det jo naturlig at det kommer synlig blod i urinen, og at jeg var ferdig å resteblø for 4 dager siden og hadde vaskt meg nedentil før legetimen. er ikke det rart? i tillegg er urinen min i do grumsete ofte og det kan komme ut svartrøde prikker. Endret 13. juli 2018 av Blomsterfluen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443352-urinpr%C3%B8ve-stixen-viste-blod-1-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.