Gå til innhold

Vekt


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
20 minutter siden, Villanda skrev:

I dag skal jeg kjøpe min egen  vekt. Fra i morgen er det skjerpings.

Hvordan går det med dere? 

Har ikke brydd meg så mye, så jeg har gått opp en kilo. Men skal ned igjen, nå er jeg mer der at jeg vil holde på vekten og ikke gå opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villanda skrev:

I dag skal jeg kjøpe min egen  vekt. Fra i morgen er det skjerpings.

Hvordan går det med dere? 

Jeg burde strengt tatt gå ned 5 kg, men så er jeg så alt for glad i mat da... Og siden vi drar på kjærestetur på mandag så er det liksom ikke tiden for å slanke seg heller - ikke når man vet at det er en is-kiosk med de deiligste iser der vi skal bo og kjæresten har planer om å spise der hver dag! Bra vi ikke skal være der såååå lenge... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan vite at man har gått opp 1 kg. Vekta mi er aldri stabil. Den varierer med et par kg. Kan veie 57 kg og neste gang veier jeg plutselig 54. Nå føles det som shortsen har vokst litt (mamma mente den kunne henge i skapet hennes for der krymper visst klærne), men vekta lå liksom på toppen av hva den pleier. Mulig jeg bare har fått skikkelig mye muskler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Trine skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan vite at man har gått opp 1 kg. Vekta mi er aldri stabil. Den varierer med et par kg. Kan veie 57 kg og neste gang veier jeg plutselig 54. Nå føles det som shortsen har vokst litt (mamma mente den kunne henge i skapet hennes for der krymper visst klærne), men vekta lå liksom på toppen av hva den pleier. Mulig jeg bare har fått skikkelig mye muskler :lol:

Du får nok muskler du som går så mye :) Vekta mi er stabil nå, så jeg vet hva jeg har gått opp. Vil egentlig ned fire kilo til, men får se hvordan det går. Spiser mer når jeg er stressa, og er ganske stressa for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke helt bra her, men prøver så godt jeg kan. Nå er ikke det godt nok for vekta har bare pekt oppover det siste året😔 Må slutte med å dempe følelser med mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...