AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Det er sommer og jeg sover med vinduet oppe i en blokkbebyggelse. I da sov jeg mye på dagen, da jeg ikke fikk sovnet i natt. Nå har jeg angst for att jeg har sagt noe perverst i søvne, og noen naboer har hørt meg si det. Jeg er ikke pervers, men har hatt tvangstanker om det. Så jeg tenker mye på det. Da analyserer jeg blikkene til naboer osv, og lurer på om de baksnakker meg. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Er det slik at hvis man snakker i søvne, så kan man si ting man ikke liker??? Jeg følte endelig jeg hadde fått litt Sommerro da andre katastrofescenarioer hadde dempet seg litt. Men det ser ikke ut til at det blir særlig fred fra katastrofescenarioer i sommer heller. Anonymkode: a60bd...fd1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sommer og jeg sover med vinduet oppe i en blokkbebyggelse. I da sov jeg mye på dagen, da jeg ikke fikk sovnet i natt. Nå har jeg angst for att jeg har sagt noe perverst i søvne, og noen naboer har hørt meg si det. Jeg er ikke pervers, men har hatt tvangstanker om det. Så jeg tenker mye på det. Da analyserer jeg blikkene til naboer osv, og lurer på om de baksnakker meg. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Er det slik at hvis man snakker i søvne, så kan man si ting man ikke liker??? Jeg følte endelig jeg hadde fått litt Sommerro da andre katastrofescenarioer hadde dempet seg litt. Men det ser ikke ut til at det blir særlig fred fra katastrofescenarioer i sommer heller. Anonymkode: a60bd...fd1 Medisin. Anonymkode: a4e74...575 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 Ja, hadde noen medisin funket så... Anonymkode: a60bd...fd1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hadde noen medisin funket så... Anonymkode: a60bd...fd1 Sikker på du har tilstrekkelig dose/riktig medisin? Anonymkode: a4e74...575 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikker på du har tilstrekkelig dose/riktig medisin? Anonymkode: a4e74...575 Jeg går på medium dose AP og høy dose SSRI. Anonymkode: a60bd...fd1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.