AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 Jeg er i en periode nå hvor jeg er rastløs, bruker penger ukritisk, er likegyldig og distre, sovner sent, mat smaker ikke men jeg spiser for mye godteri ukritisk og ikke helt vet hva jeg vil. Er dette hypoman og hva kan jeg gjøre for å stoppe det? Jeg har det ikke bra selv om selve følelsen er herlig Anonymkode: a67e4...399 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, elina777 skrev: Det fins medisiner mot det Jeg bruker å ta en liten dose antipsykotika mot det, men nå er det for sent og dessuten vil jeg ikke ta det. Anonymkode: a67e4...399 0 Siter
Janus30 Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker å ta en liten dose antipsykotika mot det, men nå er det for sent og dessuten vil jeg ikke ta det. Anonymkode: a67e4...399 Det må være bedre å ta antipsykotika noen dager enn å gjøre dumme ting og bruke opp masse penger. 1 Siter
Gjest elina777 Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker å ta en liten dose antipsykotika mot det, men nå er det for sent og dessuten vil jeg ikke ta det. Anonymkode: a67e4...399 For sent kl 12 på formiddagen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 4 timer siden, Janus30 skrev: Det må være bedre å ta antipsykotika noen dager enn å gjøre dumme ting og bruke opp masse penger. Det er det, men jeg vil ikke bli dempet... Anonymkode: a67e4...399 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 4 timer siden, elina777 skrev: For sent kl 12 på formiddagen? Nei, for sent fordi skaden allerede er gjort Anonymkode: a67e4...399 0 Siter
Janus30 Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er det, men jeg vil ikke bli dempet... Anonymkode: a67e4...399 Jeg skjønner at du sier det nå mens godfølelsen står på. Jeg har vært der selv. Du vil imidlertid se annerledes på saken når du sitter der deprimert med tomme kontoer, bilder i hodet av ukritisk oppførsel i det offentlige rom og skadede relasjoner. Det er ikke verdt de få dagene med ubegrenset optimisme og energi. Stopp utviklingen mens du kan, og lytt til den indre stemmen som fortsatt prater fornuft. Som vi sier før vi begir oss ut i elementene: "Vend i tide, det er ingen skam å snu". Det gjelder i livet generelt, ikke bare på fjellet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 3 timer siden, Janus30 skrev: Jeg skjønner at du sier det nå mens godfølelsen står på. Jeg har vært der selv. Du vil imidlertid se annerledes på saken når du sitter der deprimert med tomme kontoer, bilder i hodet av ukritisk oppførsel i det offentlige rom og skadede relasjoner. Det er ikke verdt de få dagene med ubegrenset optimisme og energi. Stopp utviklingen mens du kan, og lytt til den indre stemmen som fortsatt prater fornuft. Som vi sier før vi begir oss ut i elementene: "Vend i tide, det er ingen skam å snu". Det gjelder i livet generelt, ikke bare på fjellet. Jeg vet at det sikkert kommer selv om det er milevis fra det jeg føler nå. Det er nå jeg endelig kan føle at jeg lever ordentlig og har det overflatisk strålende! Jeg kan ikke stoppe nå, det er for sent. Anonymkode: a67e4...399 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det sikkert kommer selv om det er milevis fra det jeg føler nå. Det er nå jeg endelig kan føle at jeg lever ordentlig og har det overflatisk strålende! Jeg kan ikke stoppe nå, det er for sent. Anonymkode: a67e4...399 Så kommer nedturen med et brak. Iallefall går det sånn med meg. Tom konto og deprimert, er det verdt det? Anonymkode: 4f15c...351 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 Skrevet 20. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kommer nedturen med et brak. Iallefall går det sånn med meg. Tom konto og deprimert, er det verdt det? Anonymkode: 4f15c...351 Akkurat nå så bryr jeg meg i hvertfall ikke om det, er helt likegyldig for meg nå. Jeg pleier å ha dype nedturer, men nå føles det som om det ikke eksisterer i min verden. Anonymkode: a67e4...399 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.