Gå til innhold

Flau ....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser mine gamle innlegg på dette forumet og blir helt uvel . Var helt uten filter og en merkelig utgave av meg selv. Jeg hadde ikke utlevert meg på denne måten på nettet pdd. Jeg la ikke bånd på meg , det var de frie assosiasjoner som gjalt . Jeg kan heller ikke forstå at jeg ikke var reddere for å bli identifisert . 

Fått høre jeg var ukritisk denne perioden , kan trygt si det stemmer . Det ble en ball som rullet verre og verre . Ble til slutt innlagt på psykiatrisk .

Burde nok glemme det som skjedde her , fikk mye støtte - men også ganske strenge og til dels «syrlige» replikker . 

Andre som angrer på «fortroligheten» her på forum?

Anonymkode: 95eca...c52

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser mine gamle innlegg på dette forumet og blir helt uvel . Var helt uten filter og en merkelig utgave av meg selv. Jeg hadde ikke utlevert meg på denne måten på nettet pdd. Jeg la ikke bånd på meg , det var de frie assosiasjoner som gjalt . Jeg kan heller ikke forstå at jeg ikke var reddere for å bli identifisert . 

Fått høre jeg var ukritisk denne perioden , kan trygt si det stemmer . Det ble en ball som rullet verre og verre . Ble til slutt innlagt på psykiatrisk .

Burde nok glemme det som skjedde her , fikk mye støtte - men også ganske strenge og til dels «syrlige» replikker . 

Andre som angrer på «fortroligheten» her på forum?

Anonymkode: 95eca...c52

Ja noen ganger angrer jeg, jeg er jo lett å identifisere. Men det er nå sånn jeg er, som jeg skriver her. Folk må bare ha imot meg så mye de vil, kan ikke være andre enn meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Angrer? Nei, fordi vi er bare mennesker og i blant strever vi så mye av vi trenger det vi kan få av hjelp og støtte, også av et nettforum.

Anonymkode: 9dde7...61d

Skrevet

Det er ingen grunn å skamme seg. Vi har alle på en måte bare våres pakke å bare. Om å få hjelp må man fortelle litt mer fordi hele psykiatriske temaer er veldig kompleks. Når en identifiserer meg bryr meg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...