Gå til innhold

kan dette være ekte? 120 kr 4k 49t tv på ebay?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes du burde få hjelp til å styre økonomien din og ha totalforbud mot kjøp som dette på nett. 

Ny selger = i 99,99% av tilfellene er det juks og lureri. Ingen selger denne type fjernsyn for 120 kroner.

Endret av XbellaX
Blomsterfluen
8 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg synes du burde få hjelp til å styre økonomien din og ha totalforbud mot kjøp som dette på nett. 

Ny selger = i 99,99% av tilfellene er det juks og lureri. Ingen selger denne type fjernsyn for 120 kroner.

ok. jeg liker å shoppe på ebay. i tillegg så har jeg tatt skjermbilder av selgerprofil og ordren og alt det der, så om det var svindel så får jeg nokk refund erstatning av paypal eller ebay. det har jeg fått før, når en vare aldri kom.

AnonymBruker
25 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg tok sjansen å kjøpe det for det var bare ett igjen fra selgeren. selgeren hadde ingen omtaler, så kanskje han var ny selger?

xNVcqV.png

Dette er bare juks og fanteri.

Anonymkode: 02f93...f9d

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er bare juks og fanteri.

ok. men det virket så seriøst. det var flere tver fra flere sellere på ebay til like billig pris. den ene brukeren hadde flere andre kjøpt tven fra også.

AnonymBruker
20 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men det virket så seriøst. det var flere tver fra flere sellere på ebay til like billig pris. den ene brukeren hadde flere andre kjøpt tven fra også.

Hvordan tror du det er mulig å selge en tv til den prisen, til og med inkluert frakt. Bare frakten er mer enn prisen.

Annonse

Blomsterfluen
Akkurat nå, Maggie55 skrev:

Man må være så obs obs i dag. Enkelte driver bare med snyteri. Håper ikke også du har vært uheldig.🙄

ebay sendte meg melding på epost nettopp, at de har slettet den selgeren jeg kjøpte tven av, grunnet "suspisdious user". ebay skulle hjelpe meg med full tilbakebetaling om varen ikke kommer.

Blomsterfluen
11 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Man selger ikke noe verdifullt til under prisen av frakt. Ingen er så snille att de betaler flere hundre kroner for å gi deg en tv gratis....

ok. jeg trodde det var så billig fordi det var unbranded, jeg.

5 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg trodde det var så billig fordi det var unbranded, jeg.

Vær litt på vakt på eBay og Alibaba, og disse store internasjonale sidene. Har selger en rating på under 80% ville vertfall jeg vært kritisk om hvor pålitelig vedkommende er.

Fordi det er mye svindel ute å gå dessverre. 

Blomsterfluen
Akkurat nå, Knut1980 skrev:

Vær litt på vakt på eBay og Alibaba, og disse store internasjonale sidene. Har selger en rating på under 80% ville vertfall jeg vært kritisk om hvor pålitelig vedkommende er.

Fordi det er mye svindel ute å gå dessverre. 

ok. takk for tipset. da var det nokk derfor han hadde 0 feedback ratio da.

Annonse

Blomsterfluen
19 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Man selger ikke noe verdifullt til under prisen av frakt. Ingen er så snille att de betaler flere hundre kroner for å gi deg en tv gratis....

den ble iverftall sendt nå, via paypal. jeg har fått trackingnummer og den er nå sendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...