Gå til innhold

kan dette være ekte? 120 kr 4k 49t tv på ebay?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Jeg blir veldig overrasket om du får en tv. Men jeg kan jo godt krysse fingre. Men det må jo være verdens snilleste businessmann da som gir bort dyre tv´r. hehe

ja. så skjønt.

AnonymBruker
På 28.7.2018 den 13.41, Blomsterfluen skrev:

for det var bare ett igjen fra selgeren

Det er et vanlig selgertriks, for ekte selgere også :P Ved å late som det er siste mulighet øker man sjangsen for at kunden kjøper gjenstanden. Må ikke stole på selgere de er noen slue folk.

I Norge ser du mange slike slue folk på ekjøp expert og alle disse butikkene (vet ikke hva de heter idag engang jeg) der selger de ofte skrot-pcer til ekstreme summer til folk som ikke har peiling på PC og slikt bla.a.

Dette til orientering

Anonymkode: 329a6...d98

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et vanlig selgertriks, for ekte selgere også :P Ved å late som det er siste mulighet øker man sjangsen for at kunden kjøper gjenstanden. Må ikke stole på selgere de er noen slue folk.

I Norge ser du mange slike slue folk på ekjøp expert og alle disse butikkene (vet ikke hva de heter idag engang jeg) der selger de ofte skrot-pcer til ekstreme summer til folk som ikke har peiling på PC og slikt bla.a.

Dette til orientering

Anonymkode: 329a6...d98

For ikke å snakke om ved kjøp av flybilletter eller andre reiser, det stå gjerne «kun 4 seter/plasser igjen o.l. Jeg har et par ganger oppdaget at det var løgn/helt feil.

AnonymBruker
På 28.7.2018 den 13.41, Blomsterfluen skrev:

jeg tok sjansen å kjøpe det for det var bare ett igjen fra selgeren. selgeren hadde ingen omtaler, så kanskje han var ny selger?

xNVcqV.png

Når jeg søker får jeg opp dette. Nesten 1400 kr i bare frakt.

image.thumb.png.9379e250debe1d7c79ce503b00148083.png

Anonymkode: 02f93...f9d

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ok. kansje den selgeren hadde budrunde bare, og at jeg trykket på bid now istedenfor kjøp nå.

Annonse

Blomsterfluen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ok. men her er et annet billig eksempel jeg fant nå.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F253772037988

8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det står det ihvertfall klart at det er bud man legger inn. 

Og videre står det: 

Condition: For parts or not working: An item that does not function as intended and is not fully operational.

EVERYTHING IN TV WORKS EXCEPT FOR T HAS A CRACKED GLASS DISPLAY. TV TO BE SOLD FOR ALL HE PSRTS WITHIN IT. Unless ONE WANTS TO FIX GLASS DISPLAY.

Så det er en defekt TV.

Endret av slabbedask
AnonymBruker
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Du må lese anmeldelsene.........

Anonymkode: c797b...c9c

Blomsterfluen
Akkurat nå, slabbedask skrev:

Det står det ihvertfall klart at det er bud man legger inn. 

ja. men det kan jo være det var bud jeg også la inn når jeg klikket "buy now". så ble profilen sletta rett etter jeg betalte. men den er vertfall sendt uansett.

2018-07-29_06-16-11

• 3 uker senere...
På 29.7.2018 den 18.16, Blomsterfluen skrev:

ja. men det kan jo være det var bud jeg også la inn når jeg klikket "buy now". så ble profilen sletta rett etter jeg betalte. men den er vertfall sendt uansett.

2018-07-29_06-16-11

Har pakken kommet frem?

Blomsterfluen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har pakken kommet frem?

nei ikke ennå. den er på "plan to make a voyage" status, som den har vært siden 30 juli.

Blomsterfluen

ebay brukere er flinke å svindle, for jeg kjøpte en amazon fire stick til 100 kr den 4 august av en selger med positive feedbacks, men så når jeg hadde betalt så forsvant varen og selgeren fra ebay og den er aldri blitt sendt. den står bare som "paid". jeg kontakta selgeren på gmailadressa hans to ganger for å spørre når varen blir sendt men ingen svar. jeg har laget tvist på paypal så om selgeren ikke svarer paypal eller sender varen om innen 10 dager, så får jeg refund.

• 2 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...