Gå til innhold

Aldri god nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at jeg aldri god nok. Sammfunnet krever så mye av oss at vi glemmer å slappe av. Stiler opp for engagementer, vare blid smilende og fungerende person. Stille opp som mor, kone, ektemann og barn. Har alltid ting på plass. Hvordan bli kvitt dette presset å vare slank og vakker. Har vi ikke lov å vare svak en gang? Hva med de som ikke kan stille kravet av dette samfunnet vi har i dag? Hva skje med det syke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gargamel
Skrevet

Vi slipper ikke unna, nei. Kan nesten ikke råde noen til å gi helt blaffen i noen de tingene du ramser opp.

Kanskje du bør få til et par timer i uka som er bare for deg? Helt uten mann eller barn?

Skrevet
51 minutter siden, Gargamel skrev:

Vi slipper ikke unna, nei. Kan nesten ikke råde noen til å gi helt blaffen i noen de tingene du ramser opp.

Kanskje du bør få til et par timer i uka som er bare for deg? Helt uten mann eller barn?

Ja det gjør jeg men jeg har skyldfølelser og tror at det er egoistisk ikke vare til stede. Jeg vil alle tilfredstille. Det er en av mye grunner at jeg er syk nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...