Gå til innhold

Trening uke 30


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Klarte ikke hele treningsplanen min 😆, men en god del:

Tirsdag: syklet til jobb - 7,3 km

Onsdag: løp i skogen - 4,9 km

Torsdag: padlet i kajakk - ca 500 meter  (haha - ikke så mye trening akkurat, jeg var svæææææært forsiktig!)

Lørdag: intervalltrening løping opp og ned en bratt bakke i skogen - 2,6 km

Søndag: liten ridetur - 3,5 km. 

Burde hatt én lang løpetur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Black and pink

Har hatt ferie og gått/jogget ca 45-60 min hver dag.

Er usikker på om jeg orker i dag, litt sliten og trøtt etter å ha begynt på jobb igjen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - har vært på jobb så det har ikke blitt all verden, men det ble en tur på 7 km på onsdag og en på 6,7 km på torsdag og var guttungen og jeg og ruslet en liten kveldstur på fredag. Utover det har vi ikke orket røre oss stort i varmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Har vært litt. Ble dratt med på noe trappeløpegreier. Tok en joggetur på 5 km og en på bortimot 6 km i marka. 

Det er slitsomt i varmen ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
16 timer siden, Black and pink skrev:

Har hatt ferie og gått/jogget ca 45-60 min hver dag.

Er usikker på om jeg orker i dag, litt sliten og trøtt etter å ha begynt på jobb igjen 😅

Så bra da, med lange turer hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
12 timer siden, Lillemus skrev:

Tja - har vært på jobb så det har ikke blitt all verden, men det ble en tur på 7 km på onsdag og en på 6,7 km på torsdag og var guttungen og jeg og ruslet en liten kveldstur på fredag. Utover det har vi ikke orket røre oss stort i varmen...

Nei, det har vært voldsomt varmt. LItt kjøligere her nå. Vi fikk endelig regn i natt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
11 timer siden, Gargamel skrev:

Har vært litt. Ble dratt med på noe trappeløpegreier. Tok en joggetur på 5 km og en på bortimot 6 km i marka. 

Det er slitsomt i varmen ja. 

Trappeløp høres jo litt morsomt (og slitsomt) ut! Sønnen min drev på med det en periode, er ikke helt sikker på hvilke trapper han løp i, men det var ikke langt hjemmefra. Skal spørre ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Nei, det har vært voldsomt varmt. LItt kjøligere her nå. Vi fikk endelig regn i natt!!!!

Her har de meldt regn flere ganger i det siste, men det har liksom blitt med 12 dråper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...