stjernestøv Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo egentlig akkurat slik som du sier, man ser det ikke selv. Jeg innser jo slike ting i ettertid, at jeg har vært veldig syk og at tvangsinnleggelse kanskje var den beste løsningen, men det er jo likevel ganske vanskelig å innrømme det (selvom det for så vidt er det jeg nettopp har gjort). Anonymkode: e6f3b...6e2 Jeg tror jeg tenker annerledes nå enn før,nå ser jeg at det finnes flere sannheter enn min og aksepterer at folk ikke tror på det jeg tror på. På den måten har jeg jo selvinnsikt,er klar over at det finnes like mange sannheter som det finnes mennesker. Og jeg ser på det som evner, men vet at psykiatrien ser på det som psykotisk. Derfor snakker de ikke om tvang når det gjelder meg,og ikke vil jeg det heller. Som du skrev så hjelper det ikke å være innlagt. Jeg har ingen vanskeligheter med å innrømme at jeg burde vært tvangsinnlagt og hatt medisiner på den tiden,det hadde spart meg for år med lidelse. Det som reddet meg var en eldre dame som ladet vann, jeg drakk det vannet og det var som jeg våknet mer og mer fra marerittet. Nå er hun død, ellers ville jeg hatt det vannet. Hun var kjærlig og snill og ønsket virkelig å hjelpe meg, det gjorde hun ❤️ For å si det sånn, hun reddet livet mitt. Man dør til slutt når man ikke spiser. Endret 1. august 2018 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Det verste av alt var at jeg hadde små barn som jeg ikke maktet å ta meg av,de var vant til at mamma var utilgjengelig å lå på sofaen. Det var ikke vitsen å få dette til å handle om meg, beklager det. Er bare så frustrert over alt for tiden,tenker tilbake endel på alt mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 18 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg tror jeg tenker annerledes nå enn før,nå ser jeg at det finnes flere sannheter enn min og aksepterer at folk ikke tror på det jeg tror på. På den måten har jeg jo selvinnsikt,er klar over at det finnes like mange sannheter som det finnes mennesker. Og jeg ser på det som evner, men vet at psykiatrien ser på det som psykotisk. Derfor snakker de ikke om tvang når det gjelder meg,og ikke vil jeg det heller. Som du skrev så hjelper det ikke å være innlagt. Jeg har ingen vanskeligheter med å innrømme at jeg burde vært tvangsinnlagt og hatt medisiner på den tiden,det hadde spart meg for år med lidelse. Det som reddet meg var en eldre dame som ladet vann, jeg drakk det vannet og det var som jeg våknet mer og mer fra marerittet. Nå er hun død, ellers ville jeg hatt det vannet. Hun var kjærlig og snill og ønsket virkelig å hjelpe meg, det gjorde hun ❤️ For å si det sånn, hun reddet livet mitt. Man dør til slutt når man ikke spiser. Godt å høre at du innser det selv nå, det jo et stort steg i riktig retning. Anonymkode: e6f3b...6e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Det verste av alt var at jeg hadde små barn som jeg ikke maktet å ta meg av,de var vant til at mamma var utilgjengelig å lå på sofaen. Det var ikke vitsen å få dette til å handle om meg, beklager det. Er bare så frustrert over alt for tiden,tenker tilbake endel på alt mulig. Ikke tenk på det at du gjør det til å handle om deg, det gjør meg absolutt ingenting. Det er jo naturlig å dele egne erfaringer for å hjelpe. Håper at det kanskje hjelper deg litt det å dele det. Anonymkode: e6f3b...6e2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt å høre at du innser det selv nå, det jo et stort steg i riktig retning. Anonymkode: e6f3b...6e2 Ja det er det Men har mistet meg selv nå pga medisiner, må nok trappe ned for å finne meg selv igjen. Det som er bra er at mine små barn er voksne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. august 2018 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke tenk på det at du gjør det til å handle om deg, det gjør meg absolutt ingenting. Det er jo naturlig å dele egne erfaringer for å hjelpe. Håper at det kanskje hjelper deg litt det å dele det. Anonymkode: e6f3b...6e2 Ok. Det hjelper å dele tankene med noen og jeg ville jo bare hjelpe deg ❤️ Det er viktig med innsikt,og syns du var flink nå. Du gikk og tok det opp med legen, så all ære for det. Nå kan du få hjelp forhåpentligvis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.