Gå til innhold

De kontakter politiet, hva faen gjør jeg nå da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, emilie321 skrev:

Telefonen fra legevakten kom fort. Husker ikke helt antall minutter for det er noen år siden, men det tok nok ikke lenger tid enn 15-20 min.

Håper du føler deg bedre i dag. 

Ok. Jeg føler meg bedre i dag, takk for at du bryr deg.

Anonymkode: 2878e...cdb

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

40

• aa-k-j

5

• stjernestøv

4

• FjellOgDalar

3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan de. Politiet kan få utlevert informasjon om hvem som "eier" ip-adressen. Men det sier strengt tatt ikke dette er deg.

Anonymkode: 192ba...292

Skjønner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for så vidt fortsatt ikke hørt noe fra politiet ennå, så da lar de meg vel være?

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for så vidt fortsatt ikke hørt noe fra politiet ennå, så da lar de meg vel være?

Det kan du regne med. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det kan du regne med. 

Så bra, da kan jeg endelig puste. Hehe.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, da kan jeg endelig puste. Hehe.

Og hvis du trenger hjelp må du be om det, først da kan de hjelpe deg. Du har vel en behandler?

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hvis du trenger hjelp må du be om det, først da kan de hjelpe deg. Du har vel en behandler?

Ikke for øyeblikket.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for øyeblikket.

Å hva med kommunal psykiatri tjeneste? Du kan jo kontakte dem uten henvisning fra lege. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å hva med kommunal psykiatri tjeneste? Du kan jo kontakte dem uten henvisning fra lege. 

Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg trodde man måtte ha henvisning fra lege der og. Men takk for tips, jeg skal vurdere det. Ser for meg at det er mulig at det er vanskelig å få noen å snakke med siden det er ferie, men jeg tenker at det er jo verdt å prøve.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg trodde man måtte ha henvisning fra lege der og. Men takk for tips, jeg skal vurdere det. Ser for meg at det er mulig at det er vanskelig å få noen å snakke med siden det er ferie, men jeg tenker at det er jo verdt å prøve.

Noen er jo der selv om andre er på ferie, ja det er verdt det. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen er jo der selv om andre er på ferie, ja det er verdt det. Lykke til!

Takk.

Skrevet

Du blir ikke «tatt av politiet» for å være psykisk syk. Det er helsepersonell som eventuelt håndterer dette, ikke politiet alene. 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gå til psykiatriske sykepleier. De hjelper ved kriser. Uten dette tilbudet hadde jeg kanskje gjørt noe dumt. Det er vert å prøve det.

Annonse

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ulik praksis fra sted til sted mht om du trenger henvisning fra lege eller ikke. Du finner sannsynligvis informasjon på kommunens nettside. Også er det ikke så veldig "ferietid" lenger, august har jo begynt:-)

Anonymkode: a0d73...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til en kirkens sos person att jeg skulle ta livet mitt. Heldigvis så fikk jeg ringt tilbake til samme person og sagt jeg ikke skulle gjøre det. Hva venter man av respons når man sier noe sånt?

Anonymkode: 76d2b...2b6

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, issomethingwrong skrev:

Du blir ikke «tatt av politiet» for å være psykisk syk. Det er helsepersonell som eventuelt håndterer dette, ikke politiet alene. 

Skjønner. Men det er vel slik at det er politiet som står bruk av tvang når man hentes hjemme eller andre steder?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Betti 11 skrev:

Jeg gå til psykiatriske sykepleier. De hjelper ved kriser. Uten dette tilbudet hadde jeg kanskje gjørt noe dumt. Det er vert å prøve det.

Så bra at du føler at det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa til en kirkens sos person att jeg skulle ta livet mitt. Heldigvis så fikk jeg ringt tilbake til samme person og sagt jeg ikke skulle gjøre det. Hva venter man av respons når man sier noe sånt?

Jeg vet ikke hva jeg forventet, jeg var (og er) vel alt for naiv og godtroende av meg som person.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva jeg forventet, jeg var (og er) vel alt for naiv og godtroende av meg som person.

Jo, men du binder jo den personens hender da, ved å true med å ta livet ditt. Kanskje du burde slutte å utagere? Andre mennesker har jo følelser også, og man bør ta hensyn til de? Jeg lærte i hvertfall. Mange ganger kan man jo føle seg dritt, og si ting man ikke mener.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men du binder jo den personens hender da, ved å true med å ta livet ditt. Kanskje du burde slutte å utagere? Andre mennesker har jo følelser også, og man bør ta hensyn til de? Jeg lærte i hvertfall. Mange ganger kan man jo føle seg dritt, og si ting man ikke mener.

Jeg verken truer med å ta livet mitt eller utagerer? Jeg sa bare helt enkelt at jeg hadde planer om å livet mitt, jeg vil ikke si at det kan klassifiseres som en trussel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...