AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, emilie321 skrev: Telefonen fra legevakten kom fort. Husker ikke helt antall minutter for det er noen år siden, men det tok nok ikke lenger tid enn 15-20 min. Håper du føler deg bedre i dag. Ok. Jeg føler meg bedre i dag, takk for at du bryr deg. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, det kan de. Politiet kan få utlevert informasjon om hvem som "eier" ip-adressen. Men det sier strengt tatt ikke dette er deg. Anonymkode: 192ba...292 Skjønner. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 Jeg har for så vidt fortsatt ikke hørt noe fra politiet ennå, så da lar de meg vel være? Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for så vidt fortsatt ikke hørt noe fra politiet ennå, så da lar de meg vel være? Anonymkode: 2878e...cdb Det kan du regne med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det kan du regne med. Så bra, da kan jeg endelig puste. Hehe. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra, da kan jeg endelig puste. Hehe. Anonymkode: 2878e...cdb Og hvis du trenger hjelp må du be om det, først da kan de hjelpe deg. Du har vel en behandler? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Og hvis du trenger hjelp må du be om det, først da kan de hjelpe deg. Du har vel en behandler? Ikke for øyeblikket. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke for øyeblikket. Anonymkode: 2878e...cdb Å hva med kommunal psykiatri tjeneste? Du kan jo kontakte dem uten henvisning fra lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Å hva med kommunal psykiatri tjeneste? Du kan jo kontakte dem uten henvisning fra lege. Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg trodde man måtte ha henvisning fra lege der og. Men takk for tips, jeg skal vurdere det. Ser for meg at det er mulig at det er vanskelig å få noen å snakke med siden det er ferie, men jeg tenker at det er jo verdt å prøve. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg trodde man måtte ha henvisning fra lege der og. Men takk for tips, jeg skal vurdere det. Ser for meg at det er mulig at det er vanskelig å få noen å snakke med siden det er ferie, men jeg tenker at det er jo verdt å prøve. Anonymkode: 2878e...cdb Noen er jo der selv om andre er på ferie, ja det er verdt det. Lykke til! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Noen er jo der selv om andre er på ferie, ja det er verdt det. Lykke til! Takk. Anonymkode: 2878e...cdb 1 Siter
ISW Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 Du blir ikke «tatt av politiet» for å være psykisk syk. Det er helsepersonell som eventuelt håndterer dette, ikke politiet alene. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg trodde man måtte ha henvisning fra lege der og. Men takk for tips, jeg skal vurdere det. Ser for meg at det er mulig at det er vanskelig å få noen å snakke med siden det er ferie, men jeg tenker at det er jo verdt å prøve. Anonymkode: 2878e...cdb Jeg gå til psykiatriske sykepleier. De hjelper ved kriser. Uten dette tilbudet hadde jeg kanskje gjørt noe dumt. Det er vert å prøve det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg trodde man måtte ha henvisning fra lege der og. Men takk for tips, jeg skal vurdere det. Ser for meg at det er mulig at det er vanskelig å få noen å snakke med siden det er ferie, men jeg tenker at det er jo verdt å prøve. Anonymkode: 2878e...cdb Det er ulik praksis fra sted til sted mht om du trenger henvisning fra lege eller ikke. Du finner sannsynligvis informasjon på kommunens nettside. Også er det ikke så veldig "ferietid" lenger, august har jo begynt:-) Anonymkode: a0d73...c7c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 Jeg sa til en kirkens sos person att jeg skulle ta livet mitt. Heldigvis så fikk jeg ringt tilbake til samme person og sagt jeg ikke skulle gjøre det. Hva venter man av respons når man sier noe sånt? Anonymkode: 76d2b...2b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, issomethingwrong skrev: Du blir ikke «tatt av politiet» for å være psykisk syk. Det er helsepersonell som eventuelt håndterer dette, ikke politiet alene. Skjønner. Men det er vel slik at det er politiet som står bruk av tvang når man hentes hjemme eller andre steder? Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, Betti 11 skrev: Jeg gå til psykiatriske sykepleier. De hjelper ved kriser. Uten dette tilbudet hadde jeg kanskje gjørt noe dumt. Det er vert å prøve det. Så bra at du føler at det hjelper. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa til en kirkens sos person att jeg skulle ta livet mitt. Heldigvis så fikk jeg ringt tilbake til samme person og sagt jeg ikke skulle gjøre det. Hva venter man av respons når man sier noe sånt? Anonymkode: 76d2b...2b6 Jeg vet ikke hva jeg forventet, jeg var (og er) vel alt for naiv og godtroende av meg som person. Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg forventet, jeg var (og er) vel alt for naiv og godtroende av meg som person. Anonymkode: 2878e...cdb Jo, men du binder jo den personens hender da, ved å true med å ta livet ditt. Kanskje du burde slutte å utagere? Andre mennesker har jo følelser også, og man bør ta hensyn til de? Jeg lærte i hvertfall. Mange ganger kan man jo føle seg dritt, og si ting man ikke mener. Anonymkode: 76d2b...2b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 Skrevet 2. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men du binder jo den personens hender da, ved å true med å ta livet ditt. Kanskje du burde slutte å utagere? Andre mennesker har jo følelser også, og man bør ta hensyn til de? Jeg lærte i hvertfall. Mange ganger kan man jo føle seg dritt, og si ting man ikke mener. Anonymkode: 76d2b...2b6 Jeg verken truer med å ta livet mitt eller utagerer? Jeg sa bare helt enkelt at jeg hadde planer om å livet mitt, jeg vil ikke si at det kan klassifiseres som en trussel? Anonymkode: 2878e...cdb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.